Spider-Man se spoustou QTE? Je tomu přesně naopak
Novinka Spider-Man se spoustou QTE? Je tomu přesně naopak

Spider-Man se spoustou QTE? Je tomu přesně naopak

Michal Burian

Michal Burian

14
Platformy PlayStation PlayStation 4

Zamrzí absence denního a nočního dynamického cyklu.

Reklama

V pátek jsme vám přinesli souhrn nových informací o očekávané akční adventuře Spider-Man, které ve svém nejnovějším čísle odhalil americký magazín Game Informer. Během víkendu jsme se dozvěděli další novinky. Konkrétně se hráči na sociálních sítích ptali studia Insomniac Games na různé maličkosti, které souvisí i s QTE. Některým fanouškům pavoučího může se při prezentaci hry zdálo, že bude plná Quick Time Eventů. Jinými slovy, že v soubojích a jinde budou muset včas mačkat určitá tlačítka, aby tím vyhráli souboj apod.

Pokud jste se QTE také obávali, tak vás vývojáři uklidní. Ve hře téměř žádné nebudou, což dokazují i gameplay záběry právě od Game Informeru. S QTE se setkáme jen zřídka kdy, využity jsou především ve filmových scénách.

Dále jsme se dozvěděli, že herní svět bude mnohem větší než v Sunset Overdrive (exkluzivita pro Xbox One, na které pracovali právě Insomniac Games). Těšit se můžete na celou řadu aktivit a možností komunikovat s obyčejnými lidmi. Budete se s nimi moci dokonce i fotit. Jen škoda absence dynamické změny denní doby. S pavoučím mužem si neužijeme klasický denní a noční cyklus. Místo toho stanovili tvůrci pevně daný čas pro jednotlivé mise, příběhové momenty a aktivity, aby otevřený svět zasazený do New Yorku vypadal v těchto okamžicích přesně tak, jak Insomniac Games chtějí.

Spider-Man vyjde 7. září exkluzivně na PlayStation 4. Hru předobjednáte na Xzone.cz a GameExpres.sk.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama