Špionážní stealth akce Agent od Rockstaru nebude. Take-Two se vzdali ochranné známky
Agent Novinka Špionážní stealth akce Agent od Rockstaru nebude. Take-Two se vzdali ochranné známky

Špionážní stealth akce Agent od Rockstaru nebude. Take-Two se vzdali ochranné známky

Michal Burian

Michal Burian

1
Platformy PlayStation PlayStation 3

Příběh nové značky autorů GTA, Red Dead Redemption nebo Max Payne 3 končí.

Reklama

Nová značka od mistrů z Rockstar Games je definitivně pohřbena. Agent, který byl oznámen na tiskové konferenci Sony v roce 2007 exkluzivně pro PlayStation 3, se na svět nepodívá. Společnost Take-Two se vzdala ochranné známky poté, co nereagovala na předložení požadavků o použití nebo rozšíření trademarku u místního úřadu ve Spojených státech amerických.

Agent měla být špionážní stealth akce od tvůrců Grand Theft Auto, Red Dead Redemption nebo Max Payne 3, přesněji od studia Rockstar North. Hra se měla odehrávat v době studené války na Blízkém východě. Společně s několika uniklými koncepty jsou to jediné informace, které Rockstar o titulu prozradil. Často se spekulovalo o znovupředstavení Agenta a několikrát vydavatel obnovil ochrannou známku.

Když byl Agent v roce 2007 představen. Napsal Michael Shorrock z PlayStationu blogový příspěvek. V něm vysvětloval, proč je tahle stealth akce určena exkluzivně pro PlayStation 3. V Sony měli (a nejspíš stále mají) velmi dobré vztahy s Rockstarem. Výrobce konzolí PlayStation věřil, že tenhle titul posune herní průmysl a stane se vzorem pro další vývojáře. „Definuje žánr a přinese nový herní zážitek,“ zaznívalo z vysokých pozic Rockstar Games a Take-Two.

Oficiální stránka Agenta, stále s coming soon a logem PS3 - 26. listopadu 2018
Oficiální stránka Agenta, stále s coming soon a logem PS3 - 26. listopadu 2018

Po těchto slovech ale přišel útlum, jenž byl prolomen na stejném místě v roce 2009. To jsme se dozvěděli oficiální název a Sam Houser, zakladatel Rockstaru, řekl, že Agenta chtěli vytvořit už dlouho a mají s ním v plánu nabídnout jedinečný herní zážitek. Ben Feder, v té době prezident Take-Two, byl z Agenta hodně nadšen, věřil ve velký úspěch, který může dosáhnout úspěchu série Grand Theft Auto a stát se dalším skvělým titulem Rockstaru. Na vývoj Agenta totiž dohlíželi zakladatelé Rockstaru, tedy Sam a Dan Houserovi.

V září roku 2009 jsme o nové značce slyšeli znovu. Tentokrát Rockstar na oficiálním bloku sliboval datum vydání v roce 2010. Take-Two v březnu 2010 potvrdili, že je Agent stále ve vývoji. „Agent je stále v plánu pro PS3,“ ujišťovalo Take-Two znovu v červnu 2010. Potom bylo až do května 2011 ticho - opět jen formální: „Agent je stále ve vývoji.“ O pár měsíců později zveřejnil bývalý umělec Rockstaru (pracoval na GTA IV a Agent) koncepty ve svém životopisu. Na obrázcích jsme viděli postavy a různé interiéry. Dle informací byly vytvořeny v roce 2009.

Při oznámení PlayStationu 4 (únor 2013) o hře nic nezaznělo a Shuhei Yoshida ze Sony Worldwide Studios odmítl o titulu Rockstaru mluvit. „Ptáte se špatného člověka. Něco o tom vím, ale nejsem schopen o tom mluvit,“ odkázal novináře k Rockstaru. V červenci 2013 Take-Two obnovili ochrannou známku. V prosinci 2015 unikly další artworky. Tentokrát od Darrena Charlese Hattona. Ten k nim dodal: „Nebyl jsem si nikdy zcela jist, že tenhle projekt vyjde.“ V prosinci 2016 znovu Take-Two obnovili ochrannou známku a dne 19. listopadu 2018 považuje patentový úřad trademark za propadlý. A tím příběh Agenta končí.

Artworky z Agenta:

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama