Za poslední tři týdny jste mohli na oficiálním blogu Rainbow Six najít tři nové příspěvky, které nám odhalily spoustu informací o samotné hře a vývoji ze zákulisí.
Před necelým měsícem jsme vás informovali o tom, že Rainbow Six Siege nebude mít respawn, o čemž jste si mohli detailněji přečíst v oficiálním blogu One Life. Do dnešního dne k němu přibyly hned další tři články.
Prvním je Hostage Rescue, ze kterého se dozvíme spoustu zajímavostí o samotné záchraně rukojmí. Ať už jde o různé concept arty nebo další zajímavosti z vývoje.
„Když se sami sebe zeptáme, jaký typ mise je nejlepší, není to zneškodňování bomby, není to vniknutí do budovy a zahájení útoku... Je to záchrana rukojmích,” vysvětluje kreativní ředitel Xavier Marquis.
Druhým článkem je Q&A s game designéry. Ten pojednává víceméně o osobnějších věcech obou zúčastněných vývojářů. Ať už jde o to, jaká je jejich běžná rutina, nebo co pro ně jméno Rainbow Six znamená.
V neposlední řadě třetím, zatím posledním a pravděpodobně také zatím nejzajímavějším článkem je Tools of Attack o všech důležitých stádiích hry (schraňování informací, útok, eliminace) pro útočníky a jaké nejrůznější gadgety a techniky u toho budeme využívat.
Zde vložte popisek„Jak víte, snažíme se hru vést na způsob obléhání - asymetrický konflikt mezi útočníky a obránci. V této hře mezi kočkou a těžce obrněnou myší má každá strana svůj unikátní arsenál, kterým může přechytračit, překvapit nebo případně porazit jejího oponenta. Tento víkend se podíváme na nástroje, které bude moci útočící strana v Rainbow Six Siege využívat,” dočteme se v úvodu blogu.
Příští týden (nebo spíše za pár dnů) bychom se pravděpodobně měli dočkat článku zaměřeného naopak na arsenál bránícího týmu, který by měl disponovat mobilními štíty, ostnatými dráty a barikádami, kterými může vyztužit zdi nebo okna.
Hra samotná je v plánu na příští rok pro PC, PlayStation 4 a Xbox One.