Propady se týkají všech klíčových hodnot.
Square Enix zveřejnil finanční výsledky za uplynulý fiskální rok, který se datoval od loňského dubna do konce letošního března. Oproti předchozímu období ztrácel japonský vydavatel na všech klíčových frontách. Celkové tržby, které mírně přesáhly 2,5 miliardy dolarů, jsou o 6 % nižší než loni. O 3 % méně si pak firma vydělala.
Stejně jako už dříve klesaly Square Enixu příjmy z kategorie takzvaných HD her (prémiových konzolových a PC her). Může za to mimo jiné neúspěch Forspoken z letošního ledna. Ten vedl také k integraci vývojářů z Luminous Productions do dalších studií Square Enixu, čímž skončila pětiletá autonomie týmu. Ani Octopath Traveler II nezabránil poklesu tržeb z HD her o 10 %.
Zatímco v předchozích letech maskovalo neúspěchy Square Enixu stále populárnější Final Fantasy XIV, tentokrát se do finančních výsledků příliš nepropsalo. V kategorii MMO a předplatných zaznamenal vydavatel propad dokonce o 14 %. Může za to i absence plnohodnotného rozšíření.
Za probírané období prodal Square Enix bezmála 22,5 milionu kopií her. Od většiny čísel si pro následující rok slibuje nárůst, v kolonce tržeb o 5 %. Z velkých her sází především na blížící se Final Fantasy XVI. Ani změna nejvyššího vedení nemá ale nic změnit na tom, že se chce společnost v následujících letech ubírat výrazněji cestou blockchainových her, NFT a takzvaného Webu 3.0.