Square Enix: Věděli jsme, že s časovou exkluzivitou Tomb Raider zklameme fanoušky
Rise of the Tomb Raider Novinka Square Enix: Věděli jsme, že s časovou exkluzivitou Tomb Raider zklameme fanoušky

Square Enix: Věděli jsme, že s časovou exkluzivitou Tomb Raider zklameme fanoušky

Michal Burian

Michal Burian

22

O spolupráci s Microsoftem poprvé promluvil zástupce vydavatelské společnosti Square Enix. Co na toto téma řekl?

Reklama

Minulý týden skončily dohady o tom, kdy vyjde Rise of the Tomb Raider na PC a PlayStation 4. Square Enix ve čtvrtek poprvé promluvili o časové exkluzivitě a dnes následuje vyjádření generálního ředitele americké a evropské pobočky Square Enix.

Phil Rogers přiznal, že si byli všichni ve Square Enix dobře vědomi toho, že dočasná exkluzivita Rise of the Tomb Raider zklame fanoušky, ale z hlediska dlouhodobé spolupráce s Microsoftem jde o možnost, která pomůže značce s Larou Croft. Stačí se prý podívat na nadšení Microsoftu, který pomáhá Crystal Dynamics s vývojem hry.

„Doufám, že fanoušci vědí, že to nebylo snadné rozhodnutí. Myslím si, že každý druh spolupráce na této úrovni je rozhodnutí, které vyžaduje čas. Přistupovali jsme k tomu s opatrností, věděli jsme, že s dočasnou časovou exkluzivitou zklameme fanoušky, ale jde o dlouhodobou spolupráci, z které bude značka Tomb Raider těžit,“ řekl Rogers v rozhovoru s magazínem Examiner.

Dle slov generálního ředitele Square Enix pro USA a Evropu je skvělé vidět podporu Microsoftu. Kupříkladu Phil Spencer, šéf Xbox divize, se u nich ve studiu zastaví vždy, když je v San Fransciscu. Spencer si promluví s vývojáři, zahraje si nejnovější verzi hry a celkově se angažuje ve vývoji.

Rogers nemluvil v rozhovoru o penězích, ale je jasné, že i ty hrají v této spolupráci významnou roli. Už dříve jsme četli vyjádření Crystal Dynamics. Tvůrčí celek se nechal slyšet, že bez Microsoftu by nemohli hru Rise of the Tomb Raider udělat takovou jakou chtějí. Neměli by k tomu potřebné finanční prostředky.

Rise of the Tomb Raider bude mít premiéru 10. listopadu 2015 na Xbox One a Xbox 360. PC verze bude následovat začátkem příštího roku a PS4 až o vánoční sezóně 2016.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama