Zpět na článek

Diskuze: Star Wars Jedi: Fallen Order v listopadu nabídne možnost stát se rytířem Jedi

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Ryutak
Ryutak
Level 1 Level 1
14. 4. 2019 14:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Loot boxy nebudou, ale se vsadím, že vyjde 20 DLCček, které budou jenom skiny a každá bude za 2 dolary.

Ergonaut69
Ergonaut69
Level 1 Level 1
14. 4. 2019 15:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ryutak Kraviny, které neovlivňují hratelnost, těch ať je klidně ? a pro blbce klidně za 20$ za kus :)

Cvalík
Cvalík
Level 1 Level 1
14. 4. 2019 14:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co by to bylo za hru od Respawnu bez běhání po zdech ?

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
14. 4. 2019 08:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

PECKA! Kroužkuju 15. listopad tlustým fixem. A že těch letošních titulů už mám poznačeno! :-)

zoltan chivay
zoltan chivay
Level 24 Level 24
15. 4. 2019 09:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus A já ti dávám Like! :D Na mě to dejchlo takovou atmosférou, že se asi brzy hybernuji do 15. listopadu....:D

Rack
Rack
Level 28 Level 28
13. 4. 2019 23:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to EA takže nemám radši velké očekávání.

Johny
Johny
Level 20 Level 20
13. 4. 2019 21:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Počkat ten černoch byla žena? :D no to je asi jedno. Příběhový trailer... hmmm dobrý, ale já hraju hry, tak ukažte gameplay. Příběh je u mě na druhém místě. Zatím si to představuji něco jako GoW, ale mám pocit, že to bude dost lineární a moc RPG prvků tam nebude a všechno půjde přes příběh. Aby to pak nebylo krátké. Ale pokud si dobře pamatuju tak tam byl nějaký dotaz nebo přišlo na řeč něco o.... něco s mečem a vliv událostí na něj? Tak možná by to mohlo být trochu komplexní. No vypadá to slibně, ale uvidíme co se z toho vyklube až to vyjde nebo ukážou víc. EDIT: už i nahodili Origin stránku hry. Deluxe Edice obsahuje nějaký unikátní obleček nebo vybavení. Je tam i trošku informací o tom, co ve hře půjde dělat. Puzzly, průzkum, půjde se vrátit asi i do dříve navštívených míst, protože jste mohli něco minout kvůli nenaučených schopností. Tak možná s tím GoW jsem zas tak daleko nebyl.

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
13. 4. 2019 21:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jen aby to zase nebyla 16 mesicni rychlokvaska, jako posledni hry co vydali... stejne radeji pockam na recenze

Rack
Rack
Level 28 Level 28
14. 4. 2019 11:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Alfajk Asi tak, NO PRE-ORDERS

LuckyBaal
LuckyBaal
Level 1 Level 1
13. 4. 2019 21:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jakoby... hele... víš... tak nějak... jako... Moje pocity z traileru by se daly shrnout výše napsanými slovy. Nezbývá než držet Respawnu palce a čekat na nějakou rozumnou ukázku.

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
13. 4. 2019 21:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajímavost: Purge Trooper i Inkvizitorka jsou k vidění v Darth Vader komiksový sérii.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
13. 4. 2019 21:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nečekal jsem, že oznamovací trailer Battlefieldu 5 ještě něco trumfne, ale máme tu žhavého kandidáta!

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
13. 4. 2019 21:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

žádný gameplay?? ..no nevím,nevím ....

Foxhole
Foxhole
Level 1 Level 1
13. 4. 2019 21:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Ved onedlho bude EA Play. Vyckat.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
14. 4. 2019 12:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Však víme, jak dopadly hry, které se místo gameplaye chlubily skvělým příběhem...

d3x3r

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A ty máš důkaz toho, že jim to někdo nařizuje ? Nebo sis to odvodil z toho, že je tam postava jiné rasy a tak to musí mít nařízeno. Proč by tam totiž jinak dávali černošku než z nařízení ne ? Tohle myšlení alias I'm not racist, but je hrozně komický. Je to úplně nová hra a může si dát jako hlavní postavy koho chce. Jinak do nedávna ještě bylo trendem dávat všude nudného bílého protagonistu. Každá hra měla jednoho. To jsi taky řval kdo to nařizuje ? Úplně se sem hodí odpověď Jordana Peela na otázku jestli někdy obsadí bílého protagonistu. 'Ne. všechny filmy s bílým protagonistou jsem už viděl'

CandleSauce

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdo by to byl řekl, že story trailer neukáže gameplay...

Frezen

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V tomhle případě je to teda asi jenom o tom, že máme každej jinej názor na to, jakým směrem se série vydává. Mně když se něco například nelíbí, tak si toho nijak nevšímám a soustředím se na to pozitivum (v případě Star Wars). To ale z toho důvodu, že nemám žádný zásadní problém s tím, jakým způsobem se rozhodli se značkou jít a obecně jsem velice spokojený, takže když se jedna věc, v moři nového obsahu, nepovede nebo s ní nesouhlasím, tak to nijak neřeším (ať už jde o příběh, film, kanon, postavy), protože né všechno půjde tak, jak bych si představoval. Logicky. Jak ale chápu, tak se ti ten směr nelíbí. Čemuž rozumím, přeci jen každá generace vyrůstá na něčem jiném a je přirozený, že se ji pak nelíbí, když se nějakým způsobem ta daná věc vyvíjí nebo mění. Samozřejmě jsou tu pak věci jako natáčení, herci a tak, ale to je subjektivní. Z tvých komentářů se mi právě zdálo, že jenom děláš flame, proto jsem do tebe i tak popichoval.

void

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Snad to EA nepokazi. V pokracovanie jedi academy dufam uz dlho.

Frezen

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Můžu se zeptat, proč komentuješ pod každou Star Wars novinkou, když se ti stejně nic nelíbí, nikdo neumí hrát a všechno je pořád špatný? Nehledáš potom zálibu na špatném místě? Z historie tvých komentářů to tak totiž vypadá. Samozřejmě můžeš komentovat co chceš, ale přijde mi to jako ztráta času a akurát si o tobě lidé udělají stejné povědomí, jestli ti to teda nevadí. Nemyslím to teď zle, jenom to na mě fakt tak působí, proto mě to zajímá. Ale jestli tě takové debaty nějak naplňují, tak prosím.

JeyJey

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frezen Asi komentuje neco, co mu prirostlo k srdci a nerad vidi jak se to riti do zadele. Dle tve logiky bychom meli radsi drzet hubu a krok, aby si o nas lidi nemysleli neco spatneho. Radsi komentovat veci jako super! tesim se! pisu si do kalendare! a byt povinne slunickovy a nechcat proti vetru vid.

Frezen

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JeyJey Krásná odpověď. Škoda že tebe jsem se ale na nic neptal a potom co jsem teď přečetl ani nechci.

JeyJey

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frezen Dekuji.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
15. 4. 2019 15:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frezen Komentáře odjakživa mají vyjadřovat postoj pisatele, buďto kladný, nebo záporný. Úkolem komentáře je informovat o tomto postoji, nikoli líbit se ostatním i za tu cenu, že je v něm napsáno něco, s čím nesouhlasím, to by teprve byla ztráta času. Proto se vyjadřuji k novinkám, ke kterým nějaký postoj mám, ať již kladný, nebo záporný. Komentáře typu "nevím, co si myslet" příliš informační hodnoty nepobraly, proto nemá cenu je psát. A JeyJey dokazuje, že moje komentáře lze pochopit- mám Star Wars moc rád, byly nedílnou součástí mého dětství, a záleží mi na tom, aby cokoli z předaleké galaxie bylo co možná nejlepší, a nejen to vytvořené před dávnými lety, nýbrž právě a především to nově vznikající. Nejsem člověk bohatý ani mocný, a tak jediný způsob, jak mohu jen malinko ovlivnit budoucí tvorbu, je ten, že budu veřejné hodnotit tu současnou. Takové hodnocení může být dle vkusu pisatele (stejně jako ten postoj) buď kladné, nebo záporné. No a já se na základě svého vkusu a postoje rozhodl, že se mi nelíbí, kam moje milovaná série směřuje, což jsem zde i vyjádřil. Navíc jsem toho názoru, že má cenu jedině takový komentář, který vyvolá diskuzi, nebo alespoň reakci, takže díky ti za reakci, tím byl smysl mého komentáře naplněn. Komentáře "kam vítr, tam plášť", které sotva kdo prolétne očima, opravdu nemají cenu.

CptZarenix

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak tady se ani nebavíme o herečce na hlavní roli, ale motion capture, které má ona zažité a málo špičkových herců by šlo dělat motion capture dle mě. V předaleké galaxii vždycky byly rasy, které měly nějakou zajímavější roli. Třeba jen v původní trilogii to byl Jabba, Yoda a celkem dost dalších. V novější trilogii je tam Jar Jar a ještě víc nových ras, které v původní nebyly. Teď je to příliš okaté, protože je to populární téma. Před pár lety by nikoho nenapadlo, že když se tam objeví zástupce menšiny, tak kvůli politickým důvodům. Třeba příklad kdy mi vadila barva pleti je Diablo 3. Když jsem zjistil, že je Tyrael černoch, tak mě to zasáhlo. Ne že bych byl rasista, ale nesedí mi kombinace Anděl-černoch. Nikde jsem snad ani neviděl něco ohledně politické korektnosti nebo narážky na Tyraela. Je teda pravda, že v tu dobu jsem zas tak nečetl diskuze a můžu se mýlit.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
15. 4. 2019 00:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CptZarenix A v tomhle případě je dokonce úplně jedno, jak herec či herečka vypadá, důležitý je výsledný model ve hře, a ten mohl být jakýkoli. Tím, že si Star Wars na rasy nehraje jsem myslel, že každý z jakékoli rasy může být kýmkoli- Jediem, Sithem, generálem, pilotem, senátorem, atd., žádná rasa nemá v univerzu pevně danou roli. Jinak, když už jsi to menší (spíš větší) oklikou zmínil, tak kde žádám pokud možno co největší vzhledovou přesnost, jsou historické postavy, především pak ty notoricky známé. Takže u Star Wars jakožto u sci-fi by mi to bylo normálně jedno, nebýt toho, že je teď všude rozlezlý ten trend nařizovat tvůrcům, koho smí a nesmí obsadit, apod. To máš tak- mně třeba celkem nevadí brokolice, ale kdyby mě někdo nutil jíst kilo brokolice denně, patrně bych začal po nocích vraždit zelináře. No a s tímhle je to stejné- když je v nějakém filmu či hře sem tam postava (i třeba z důvodu politické korektnosti) jako pěst na oko, člověk to přejde, když jsou ale poslední dobou takových (úmyslných) castingových přešlapů hromady, člověk to začne vnímat, což může vést až ke zkaženému zážitku z díla a následné averzi ke všemu takovému- v tomto bodě se teď momentálně nacházím. Až po nocích začnu vraždit castingové agenty, napíšu sem update.

Marcus

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud tam nebude možnost dát se na Temnou stranu, ztrácí to pro mě na zajímavosti. Hlavní hrdina je dost nesympatickej.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
15. 4. 2019 00:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Marcus Souhlasím, hlavní hrdina má do miss sympatie velmi daleko... asi jako mladý Han Solo nebo pichlavý předmět v sluncem nezalitém místě.

zoltan chivay
zoltan chivay
Level 24 Level 24
15. 4. 2019 09:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Mě třeba přijde daleko sympatičtější jak Starkiller. Je to prostě klučina co jde z hovna do sračky už díky tomu by mohla být hra zajímavá. Navíc očividně Padawan bez mistra co se snaží schovat před Imperiem? Krása nádhera.

CptZarenix

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Samuel L. Jackson byl snad jediný černoch v Star Wars 1-3 a velice si pochvaloval, že kdyby byla možnost se ke Star Wars vrátit, tak by neváhal. Lando byl taky snad jediný černoch ve staré trilogii a nikomu to nevadilo. Když se na to budu dívat, že je tam kvůli rasové vyváženosti, tak je to naprd. Můžu se ale na to dívat, že byl prostě dobrý a vybrali zrovna jeho, nebo ve hře prostě chtěli někoho podobného, tak je to v pořádku a nevidím tam něco ohledně rasy. Nejspíše chtějí vyhovět všem a proto tam dávají i jiné rasy, přeci jenom třeba já nemám rád "strong female character" a nejradši si jako hlavní postavu vyberu muže. Takže vím, že by mi u hry dost vadilo, kdyby tam nebyl nějaký hlavnější mužský charakter, kdyby tam byly jen ženské charaktery.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
14. 4. 2019 13:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CptZarenix Tehdy to nikomu nevadilo, protože zaprvé to nebylo nakázáno, a za druhé toho nebylo tolik, zato dneska tento jev můžeme vidět takřka všude, a zpravidla formou příkazu. A ano, vzhledem k dnešní době (bohužel) začínají vypadat směšně i castingová rozhodnutí ohledně postav jako Mace Windu nebo Lando. U Jacksona ale figuruje fakt, že je jedním z nejlepších herců vůbec, u něj je velmi pravděpodobné, že byl vybrán pro svou oblibu a herecké kvality. Velmi dobrý příklad na to, co píšeš, je zfilmovaná knižní série od Adlera-Olsena o oddělení Q- jedna ze dvou hlavních postav je Arab, a je to jediný Arab v celém filmu, tady ovšem národnost této (výborně zahrané) postavy není samoúčelná, nýbrž má velký dopad na samotný příběh, a to je v nejlepším pořádku. V tomhle traileru ale neplatí ani jeden argument- ani ten o světoznámém a špičkovém Samuelovi, protože tahle herečka je neznámá a hereckými kvalitami zatím nijak nevyčnívá, ani ten druhý argument o souvislosti s příběhem, protože v předaleké galaxii se na rasy nikdy nehrálo. Jinými slovy v tomto případě je to příliš samoúčelné a příliš okaté, a ani jedno z toho nikdy není dobře.

lazzy280

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud se to povede a já doufám že ano byl bych rád kdyby to dál rozvíjeli a pracovaly na dalších dílech nebo nějakou sérií,Vím že asi ne,ale bych rád kdyby vznikalo více takových her z universa star wars.

JeyJey

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hele a nezacal si s tim tak trochu ty? mej trochu soudnosti pls. diky.

JeyJey

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vsak jsem ho vysvetlil, to ze to nechapes, je znova tvuj problem. Precti si to co pisu s rasasma a pohlavim jeste jednou, v klidu, bez zaujeti k memu nicknamu. jestli to nepochopis, zkus to znovu a pomaleji. Jestli i to ti nepomuze, pak se dal bavit nebudeme, protoze se odmitam zas pul dne hadat s bandou hlupaku. muj nazor na to je jasny a opravdu me vytackama nevytocis (krasne spojeni).

Godxon 1
Godxon 1
Level 1 Level 1
14. 4. 2019 11:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JeyJey Vždycky ten stejný scénář. Označit jiné za hlupáky a nic nevysvětlit. Že mě to nepřekvapuje :D.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
14. 4. 2019 12:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Godxon 1 Godxon: Mně třeba přijde hnusný, rasistický a sexistický, že téměř na všechno existují tabulky, kolik kde koho musí být. Představ si kupříkladu, že jseš ten jedinej černoch ve filmu plném bělochů, a víš, že si tě vybrali právě a jen kvůli barvě kůže, já bych se teda necítil moc fajn. A právě o to jde, jak to moc čouhá, nikdo by neměl nic proti tomu, kdyby byl casting vyvážený, takhle to ale vypadá, že v předaleké galaxii plné spousty bělochů žije přesně jedna černoška, a tohle je idiotský a rasistický, nikoli to, že ta skutečnost někoho praští do očí.

Limec
Limec
Level 3 Level 3
14. 4. 2019 14:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Godxon 1 tak tu netroll a nebudes hlupakem

JeyJey

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No ocividne nechapete, ale to uz je tak nejak vas boj.

Godxon 1
Godxon 1
Level 1 Level 1
14. 4. 2019 11:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JeyJey Ne, váš omezený pohled na svět opravdu nechápu. Ale můžete mi to místo brblání vysvětlit.

JeyJey

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

JJ musi to byt cernoch a jeste zena, protoze jine rasy a pohlavi se v sw universu nevyskytuji a nepasuji na dnešní tlacenku korektnosti. ale pst, jinak te frezen a jemu podobni obvini z te dyskriminacije a cenzori ti to maznou..

Godxon 1
Godxon 1
Level 1 Level 1
14. 4. 2019 10:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JeyJey Jo, dobře. My chápeme, že nemáte rád ženy a jiné rasy, ale nemusíte svoje omezené názory cpát pod každý článek. Doporučuji nevycházet ven, tam je celá polovina lidí ženského pohlaví.

Frezen9

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To by nebyl Zing, bez poznámky na něčí vzhled, rasu nebo pohlaví.

Johny
Johny
Level 20 Level 20
13. 4. 2019 22:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frezen9 co s tím má společného Zing? Tak mi to prostě nešlo na první pohled poznat no. Hned musí být poznámka na rasismus.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
13. 4. 2019 23:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Johny je to herečka z Wolfenstein 2: New Collosus ;-) Mě byla hned nějaká povědomá bez toho afra na hlavě :D

Johny
Johny
Level 20 Level 20
13. 4. 2019 23:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher To je ta s tím afrem? Tohohle Wolfa jsem hrál, ale vůbec bych ji nepoznal.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
14. 4. 2019 08:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Johny jj,ta s tím afrem :D Jsem se mrknul na IMDB a opravdu je to ta samá osoba :D

Reklama
Reklama