@Drtikol
To mi povídej. Sám mám zkušenosti s touhle kulturou. Ve škole jsme měli facebookovskou skupinu a odpovídal jsem na dotaz nějakého žáka, co potřeboval poradit. Pak na tu mojí odpověď odpověděl nějakej člověk, kterého jsem ani neznal a hrozně mě tam pomluvil. Ty toho člověka ani neznáš a poníží tě prakticky před všema známýma a pak si o tobě lidi myslí díky téhle moderní kultuře, že všechno je to pravda i když ne. Mimochodem, důvod proč na mě tak zaútočil byl ten, že jsme měli stejný počet bodů z předmětu a já jsem šel ke zkoušce a on ne.
Hlavní výhoda Ray Tracingu vůbec není lepší grafika, ale čas. Něco, co by dělali designeři her půl roku by zvládli do pár dnů, což máte ušetřeno stupidní množství peněz. To je ovšem za předpokladu úplného ray tracingu, kde se nemusíte starat s kombinací rasterizace a už máte ray tracing plně zaveden v enginu. V dnešní době tohle nehrozí, ale v roce 2024, kdo ví. A jestli se společnost má rozhodnout mezi 60FPS RTX a 200FPS rasteritace, tak si zvolí RTX, protože jim to ušetří právě ty peníze. Když hráči budou nasraní? 60FPS bohatě stačí, cokoliv nad je už bonus pro vás (naše spotřebitele), ne?
Nechci kvantitativní pokrok, ale kvalitativní. Veškerý vývoj her je omezen konzolemi. Pokud chceme lepší hry, tak konzole musí generačně vážně se zlepšit.
NEMOŽNÉ! EA jim to dovolilo? Ta firma, co slyší jenom "Where's my money? Do you have my money?" něco takového dovolila? Jsem vážně překapen, ale není se čemu moc divit. Jestli by Bioware selhalo ještě jednou, tak by je EA odepsalo "zase". EA muselo uvolnit, aby hráče zase oblblo s těma kecama "Jsme tu pro vás." Jakmile my, hráči, zase povolíme, tak bude to ta samá stará písnička a zdarma DLC neuvidíme do další defenestrace(Jak ten týpek "odešel" z EA.)
Díky bohu, že to odložili. Všichni víme jaké EA je, slušně řečeno, pijavice co chtějí dojit prachy a tak nedají čas vývojářům ani prostředky pro realizaci jejich vize. Chyba neúspěchů her od Bioware je na straně EA, protože v několika tiskových zprávách bylo uvedeno, že to právě oni říkali, co má být ve hře a tak zruinovali vize Bioware zaměstnanců a potom jsme dostali takové napůl hry, přičemž ta jedna půlka bylo Bioware, které jsme všichni měli rádi a to, na co jsme si stěžovali byla ta druhá půlka od EA. Já mám rád Bioware, taky to jde vidět podle mého Originu, kd emám hry jenom od Bioware a mrzí mě to, jak je EA omezuje. Anthem nám odpoví na vše.
Design je přesně zaměřen na to, o čem stránka je, a to jsou u mně články o hrách, ale upřímně, boční banery mi jdou úplně mimo pohled a prostě se mi ztratí a opravdu si jenom všímám názvů článků. Jediné, co vidím kromě toho jsou upoutávky na koupi her, které považuju za velmi dobře promyšlené, protože jsem už je několikrát použil, ale prostě podle mně si jenom málo kdo všimne těch bočních článků. Každý den je čtu a možná je to tím, že jsem si na to po těch letech zvykl a prostě zbytek už ani nepovažuju za důležitý, ale to je spíše můj problém, jenom aby jste věděli, jak to u mně je. Možná to pomůže.
Huh? Ty Remnantské puzzle byly super. Já mám sudoku rád a za celou hru jsem nemusel použít ani jeden klíč. Popravdě jsem měl 9 klíčů, což je max, takže ostatní už nešly ani vzít, tak jsem je jenom nechával tak. Ty puzzle byly fakt jako lehký. Jenom jeden mi trval 5 minut, protože se 4 znaky v poli 5x5 je to docela těžký.
Mám odehráno 16 hodin a můžu říct, že hra je nedodělaná. Z hraní jsou poznat úseky, kde by mněl být přidán obsah, animace atd. Bugů je taky dost, ale zatím žáden neovlivnil hraní samotné, jenom hratelnost na tom trpí. Grafika je ale strašně zajímavá. Když na sobě máde zbroj, tak ta vypadá jako by byla 4K 2017, a když sundáte helmu, tak hlava jako by byla z plastelíny. No prostě šílený kontrast. Co se týče hraní, tak se vydali cestou DA: Inquisition. Vysvětlování, jak vůbec na crafting a prostě všude kolem má hrozné mezery. Do těď nevím, jak se vůbec léčí ve hře. Tvorba postavy je taky hrozná. Pěkné oči je prostě nemožné mít a co se týče vlasů, tak všechny nestojí za nic. Jestli to budete hrát na LOW, tak je hra na hranici grafické šílenosti pro vás, protože během pohuby kamery hry dochází k šumu a docela to vadí, takže textury aspoň mid a ostatní klidně LOW. Movie cutscény jsou absolutně nádherné ale jakmile se dostanete do hry tak zase jako by jste skočili o 10 let do minulosti. Animace tak problémové, jak se tvrdilo nejsou. Mají mezery, ale to v pohodě se dá ignorovat, ale to, co nejde ignorovat, jsou prostě oči. Něco tak odpudivého najdete pouze v ALFA verzích malých studií. Příběh je fajn. Nic, co by vás chytilo za srdce, ale popravdě takový nebyl ani jeden ME. ME je spíš o vyprávění než io příběhu samotném, ale nic příběhu nejde vytknout. Vedlejší questy se neopakují a jsou i zajímavé. Problém s postavami je v tom, že prostě nevíte, kdo je kdo. Nahulí na vás tucet jmen a ještě taková exotická, že prostě nevíte, koho zrovna myslí v konverzaci. Načítání je dosti rychlé. Kdybych to mněl shodnotit, jenom co se týče hry, tak bych tomu dal 8/10 i když je to spíš mezi 7-8. Kdybych měl tam dát ty grafické problémy, tak jen 4-5 s tím, že se přikláím ke 4. Mně ale na grafice nezáleží. I kdyby ME: A vypadalo jako SeriousSam2, tak mně to nevadí, co ale nepřekousnu je ta inkonzistance mezí grafikou. Někdy HIGHTECH a někdy plastelíná. Pokud nevydají, no ani né patch, jako spíše fix, tak hře to prostě ublíží. Mám starou mašinu, ale lagy jsem ještě nezažil, takže optimalizace je fajn a jet pack je parádní a nikde jsem neměl problém s terénem. Hře prostě to, že vypadá nenodělaně jako nějaká alfa verze hry bez bugů (které má) ubližuje nejvíc. Potřebovala by ještě tak min 5 měsíců tvorby. Doporučuju zahrát, ale fakt na MAX. Doufám, že to některým pomůže přehodnotit názor ze špatných komentů na netu. Hra má solidní strukturu, ale hezký dům nestojí pouze na solidních základech.
ME2 jsem projel 16x, ME3 9x a ME bohůžel jenom 3x, protože pokažde to jedu na 100% a u jedničky získat 100% je fakt o nervy, takže asi chápete, že jsem fanda. Je to jediná hra u které nepřemýšlím, a prostě ji koupím, i když ne ty top verze (nejsem mimoň) . ME: A jsem vůbec nesledoval a neviděl jsem ani jedno video, i když nadávky jsou všude na netu, takže jsem se tomu nevyhnul, to bych musel být měsíc bez kompa. Až zahraju a povím, že hra je so-so, tak mi to budete moct věřit. Tipuju, že do neděle bych mohl vědět. Jo a fanouškovství mi nehází růžové brýle před oči (odkaz pro ty, co měli rádi literaturu ) .
BF1 za ty prachy ani nestál. War stories byla hrůza, i když uznávám že MP je fakt dobrý, hlavně po grafické stránce je ta hra fakt dobrá, ale to je vše. TF2 ale mnělo podle mně fakt dobrý SP a i MP je dosti dobrý, i když asi ne tak moc jako MP od BF1. Jediný důvod, proč je BF1 tak vysoko, je že byl hodně propagován všude možně dlouho před vydáním a vnadili lidi na kupení té hry. O TF2 se ani neceklo. Každopádně bych dal TF2 do top 10.
Grafika je důležitá, ale fakt záleží na hře. Třeba mě se graficky mnohem víc líbil Serious Sam 2 než 3, ale kdyby takovou grafu měl Crysis , tak by si to nikdo nezahral.
Sakra, lidi si stěžují, že není co hrát a ať něco společnosti vydají, a pak, jak vydají 2 dobrý hry, tak si zase stěžují na to, že hry jsou vydávány moc často. Jděte se bodnout lidi. Pokud mně hra baví, tak je mi jedno, že to je stejný žánr během 2 dnů. Koupím obě hry a odehraju je obě. Co mně sakra zajímá, že jsou obě střílečky? Stejně bych je hrál obě buď dřív nebo později. Aspoň mám co dělat, když se nudím. Vy, co si stěžujete, si nemůžete říkat hráči, ale ekonomové.
Já nemám rád, jak hry teďka vycházejí předčasně. Jsou plné bugů a prostě nai nejsou vyladěny. Jde třeba o AC: Unity a No man's sky jako ty největší případy. Co tím chci říct je, dejte si načas a dejte mi hru, u které nestrávím jenom 5 hodin a nebudu se u ní nudit a nadávat na bugy co 5 minut. Má ucta.
Díky XZONE. A pro ty co nadávaj na češtinu od EA, tak vězte že EA už česko odepsalo. Když se mi pojebalo MMOčko od EA, musel jsem volat do San Franciska, aby mi to opravili.