Vývojáři na ní už pracují, ale datum vydání neznáme.
Pokračování úspěšné akční adventury Star Wars Jedi: Fallen Order od studia Respawn Entertainment, jež nese podtitul Survivor, se od začátku prezentovalo jako titul určený pouze pro aktuální generaci konzolí. I tak na tom hra po technické stránce není vůbec dobře, ani jeden ze dvou výkonnostních režimů není úplně stabilní, navíc se obraz musí upscalovat z velmi nízkých rozlišení, podle zjištění Digital Foundry je to v režimu kvality na 4K z rozlišení okolo 1152p a v režimu výkonu na 1440p z přibližně 720p. A to nesmíme zapomenout na neslavnou PC verzi, jež se dodnes potýká s výrazným stutteringem.
I přes to všechno bylo v rámci hovoru společnosti Electronic Arts s investory oznámeno, že se hra dočká verze pro minulou generaci konzolí – PlayStation 4 a Xbox One, informoval o tom například magazín VGC. EA to zdůvodňuje velmi silnými prodeji a poptávkou fanoušků.
Práce na konverzi už začaly, ale kdy přesně se jí dočkáme, to zatím nevíme. Bude to ostatně pro vývojáře velmi obtížný úkol, přece jen je řeč o 10 let starých zařízeních, které výkonem oproti novým strojům výrazně zaostávají. Stejně jako u spousty jiných titulů by mohl být největším problémem výkon procesoru AMD Jaguar, jenž nestačil už v posledních letech před vydáním PS5 a Xbox Series X|S, natož nyní.
Je ale nutné dodat, že oba režimy v Jedi: Survivor na PS5 i Series X|S mají zapnutý ray tracing pro nasvícení a odlesky. Použitím jiného řešení světla by vývojáři mohli spoustu výkonu ušetřit, určitě však bude třeba mnohem rozsáhlejší optimalizace, aby mohla hra na starých strojích běžet v nějaké rozumné podobě.