Nejdůležitější bylo umět škrtat, říká game director Stig Asmussen.
Studio Respawn Entertainment vzniklo v roce 2014 a od té doby stihlo vydat sedm her. Novinka Star Wars Jedi: Survivor vznikla za tři a půl roku. V době, kdy se vývoj nových titulů spíše prodlužuje, jde o obdivuhodná čísla. Proč se práce neprotáhla, vysvětluje v rozhovoru pro Bloomberg (prostřednictvím Game Developer) game director Stig Asmussen.
„Naše filozofie zní: Je v pořádku selhat, ale musíte selhat rychle a včas,“ říká. Přiznává, že vývoji Survivora pomohla zkušenost s předchůdcem Fallen Order. Nejdůležitější ale podle něj bylo vědět, kdy zasáhnout a zkrotit ambice týmu – vyškrtnou kupříkladu herní prvek nebo mechaniku.
Roli sehrál i home office, na který si v Respawnu velmi rychle zvykli. Zatímco některé společnosti se po odeznění pandemie koronaviru vrací ke standardnímu řešení práce, vývojáři Star Wars Jedi mohou pracovat z domova dodnes. Podle Asmussena „došlo ke korekci kurzu“, když byla studia nucena home office zavádět.
Star Wars Jedi: Survivor je ambicióznější pokračování Star Wars Jedi: Fallen Order z roku 2019 a sleduje další osudy jedie Cala Kestise. Vychází dnes 28. dubna na PC, Xbox Series a PlayStation 5.