Star Wars Jedi: Survivor vznikl za tři a půl roku, pomohl home office
Star Wars Jedi: Survivor Novinka Star Wars Jedi: Survivor vznikl za tři a půl roku, pomohl home office

Star Wars Jedi: Survivor vznikl za tři a půl roku, pomohl home office

Filip Svoboda

Filip Svoboda

13
Platformy Xbox Xbox Series X|S PlayStation PlayStation 5 Windows PC

Nejdůležitější bylo umět škrtat, říká game director Stig Asmussen.

Reklama

Studio Respawn Entertainment vzniklo v roce 2014 a od té doby stihlo vydat sedm her. Novinka Star Wars Jedi: Survivor vznikla za tři a půl roku. V době, kdy se vývoj nových titulů spíše prodlužuje, jde o obdivuhodná čísla. Proč se práce neprotáhla, vysvětluje v rozhovoru pro Bloomberg (prostřednictvím Game Developer) game director Stig Asmussen.

„Naše filozofie zní: Je v pořádku selhat, ale musíte selhat rychle a včas,“ říká. Přiznává, že vývoji Survivora pomohla zkušenost s předchůdcem Fallen Order. Nejdůležitější ale podle něj bylo vědět, kdy zasáhnout a zkrotit ambice týmu – vyškrtnou kupříkladu herní prvek nebo mechaniku.

Roli sehrál i home office, na který si v Respawnu velmi rychle zvykli. Zatímco některé společnosti se po odeznění pandemie koronaviru vrací ke standardnímu řešení práce, vývojáři Star Wars Jedi mohou pracovat z domova dodnes. Podle Asmussena „došlo ke korekci kurzu“, když byla studia nucena home office zavádět.

Star Wars Jedi: Survivor je ambicióznější pokračování Star Wars Jedi: Fallen Order z roku 2019 a sleduje další osudy jedie Cala Kestise. Vychází dnes 28. dubna na PC, Xbox Series a PlayStation 5.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama