Hra bude obsahovat přes 250 000 replik.
V krátkém videu přímo od Bethesdy odpovídá Todd Howard na několik otázek ohledně chystaného sci-fi Starfield. Vedle inspirace nebo žánrového zařazení stručně rozebírá i systém dialogů, který se podle něj vrací k pro Bethesdu tradičnějšímu pojetí. Dialogy můžeme taky vidět přímo v akci.
„Díváte se na postavu a na to, jak se cítí, je tam řada možností. (...) Dopad je opravdu znát, a to včetně mého oblíbeného systému přesvědčování. Působí to, jako by to byla součást dialogu, ale vy utrácíte body. Působí to přirozeně, ne jako by člověk vstoupil do nějakého jiného režimu, kdy nevede běžný dialog a přepne se do tohoto módu přesvědčování, aby získal to, co chce,“ vysvětluje Howard.
Nakonec odhaluje množství dialogů, které bude znatelně větší než v předchozích hrách od Bethesdy. Počet replik se ve Starfieldu vyšplhá na hodnotu vyšší než 250 000. Pro srovnání Fallout 4 byl na méně než polovině replik a Skyrim jich obsahoval „jen“ 60 000.