Zpět na článek

Diskuze: Starfield zaznamenal nejúspěšnější start v historii Bethesdy

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

mmichalll

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Este ze som to nekupil, a ani nekupim. Je to bieda, nuda, neoptimalizovane, loading za loadingom, zabugovane ako alpha verzia a repetitivne ako vymena ponoziek Dakujem neprosim Radsej No Man Sky

Mamos

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Opět se potvrzuje, že ten jejich engine už fakt začíná být tragický. Technický stav jejich her nebyl nikdy nic moc a stále je možné nalézt bugy které se vyskytují v jejich předchozích hrách.

Sára
Sára
Level 1 Level 1
9. 9. 2023 09:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Asi 20 hodin hraní a ta hra je pro mě absolutně zábavná a funkční. A to nemám silné železo. Tento typ RPG mě baví nejvíce. Boje jsou snad 20-30 % ze hry, což je ideální. Velká a všestranná hra. Baví mě zkoumat, baví mě plnit různorodé úkoly, baví mě sbírat předměty a hledat cenné. Baví mě to všechno. S UI češtinou 2.2 od Squiee je to dokonalost. Hned pro začátek je třeba dobrý MOD na lepší inventář, viz screen: https://ibb.co/Yy2KJm5 Skvělá hra. 👽 👍

robobix

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sára jj bethesda rpg sou fajn. dik za tip na mod

Akční adventury

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sára Dík za tip na mod

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
10. 9. 2023 08:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sára Souhlasím, je to zábava. Klasický Fallout, akorát ve vesmíru, nic víc jsem od toho ani nečekal. Díky za tip na ten mod 👍 o té češtině bych polemizoval, bolí z těch výrazů oči, pro ty co nedisponují cizím jazykem budiž,ale pro ty co cizím jazykem disponují, je lepší ten cizí jazyk, než číst výrazy - jako ,,krádež léků upraveno Equinox" nebo ,,Upraveno Maelström". Když už češtinu, tak si raději počkám na oficiální češtinu od překladatelů, kteří si pohrají s výrazy, skloňováním apod. 🤔

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
8. 9. 2023 16:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

1.5 hodiny hraní a ta hra je pro mě absolutně nezábavná a nefunkční. A co se týče grafiky, tak taky žádný zázrak. Technický stav taky špatný. Sliby jako to, že budete moct lítat vesmírem a prozkoumávat celé planety, taky pryč. NPC chování, jak z GTA IV. Opět jen další HÁLÓ hra na kterou si nikdo za 2 měsíce nevzpomene. Jako vydat hru, kde na RTX 3080 to běží na nízký na udržení 70fps to chce fakt koule. Docela by mě zajímalo podle čeho se dnes hodnotí kvalita her. Jako hra tě má bavit a vtahnout do děje, ale nic takového se v případě Starfield neděje 😂

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 24 Level 24
8. 9. 2023 16:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Je to nezábavný, běží to úplně na kkt i při skutečnosti, že každá lokace je rozsekaná na části s hromadou nesmyslných loadingů v roce 2023. :D Ten engine není dělaný na takovou hru, je to zase prehistorický engine vymaxovaný do nesmyslu, stejným problémem trpí ArmA 3, která je založená na enginu na kterým běžela Operace Flashpoint (2001).

Pan Císař
Pan Císař
Level 48 Level 48
Hlavní platforma: PC
8. 9. 2023 21:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel chování NPC aka GTA IV máme brát jako pochvalu nebo rýpanec?

Jméno

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel "hra na kterou si nikdo za 2 měsíce nevzpomene" Odborník na hry koukám, :D Njn. není to akční adventura s fotoralistickou grafikou a korydorkem, takže je to nuda.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
9. 9. 2023 10:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jméno Nebyla by to nuda, kdyby to prostě fungovalo. Dnes je kolem všeho takovej poprask, že lidi jako vy hltáte každej trailer. Zapomenete co hra měla obsahovat. Zapomínáte sledovat to v jakých stavech dostáváme hry na pc a je vám to úplně jedno. Když vám to funguje na 3060 a 5600x na 60FPS, tak jste spokojený, ale když pak na 3x výkonější sestavě dostane podobný výkon, tak hold je člověk naštvanej. Jsem hráčem přes 15 let a tyhle hry nejsou pro mě. Jsou nudné, nezábavné a hold jsem vyrostl v době serie Crysis, Battlefield. Moc dobře si pamatuju, jak vyšlo Crysis 3 a jakej to byl next gen. Když to srovnám s dnešníma hrama, tak se to může jít zahrabat, protože po 10 letech nedostaneme nic jiného, než hnusnější grafiku. Neoptimalizované engine na 10x rychlejších počítačích. Ale ano jinak je ta hra v pořádku. Enjoy !

Jméno

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel "Hold", doporučuji češtinu místo Starfieldu.

Akční adventury

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jméno Cestinu od zlutyho kaspara. A crysis 3 vypada stejne jak dvojka ne? Bethesda ma dobry rpg. Jsem rad za ten fast travel pac prijit z prace a hodinu litat vesmirem by mi asi hrablo

wojtjech

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Trochu off topic ale dokáže mi někdo logicky vysvětlit,proč ta hra na konzolích jede jen 30FPS? Starfield nehejtím a ani nebudu jen mě to opravdu zajímá.Není to žádnej technologickej zázrak,o full open worldu taky nemůže být řeč.A už jen kvůli spoustě loadingům mi to nedává smysl.Za mě jsou jen dvě varianty buď už by to fakt chtělo novej engine a nebo to schválně hodili na 30 FPS kvůli XSS aby se lidi s eskem necítili ukřivdění.Nevěřím tomu že XSX na to nemá výkon aby to nemohlo běžet na 60 FPS.

David Bernard
David Bernard
Level 1 Level 1
8. 9. 2023 12:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wojtjech Bethesda neumí optimalizovat hry a jejich Creation Engine je 100 let za opicemi. I na solidních PC je to utrpení. No a pak vám Todd Howard řekne, že to jede skvěle a máte upgradovat. https://www.youtube.com/watch?v=Q-yYmq35E3I Dlouho mě něco tak nevytočilo. Míra egocentrismu je u něj opravdu vysoká. Pro podporu mého tvrzení mrkněte např. na toto video: https://youtu.be/vGm34tOnZ8M?t=516

wojtjech

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@David Bernard Děkuju za odkazy.Tímhle si Bethesda potažmo MS akorát pod sebou podřezává větev.Člověk by řekl potom co MS investoval obrovský částky na koupi studií,že to bude znát i na kvalitě vydávaných her,protože ty opravdu velký AAA hry v podání MS si troufnu říct,že mají prakticky neomezený rozpočet ale je to spíše naopak.Jestli se nepletu MS má letos 3 opravdu velký exkluzivity.První byla odpad jménem Redfall,druhá je Starfield která prostě budí rozporuplný pocity a třetí a ta to snad zachrání je nová Forza.Jinak je to v podání MS jedna velká bída a to říkám jako někdo kdo vlastní XSX.

David Bernard
David Bernard
Level 1 Level 1
8. 9. 2023 14:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wojtjech XSX s Game Pass službou je super, pokud nemáte PC. Pokud máte herní mašinu, postrádá to docela smysl. A ohledně rozpočtu máte pravdu. Problém je, že strašné sumy jdou do marketingu. Starfield sám o sobě není špatná hra, ale ten framerate je opravdu bída. A když vám pak arogantní Howard řekne, že si máte upgradovat pc, tak je to opravdu drzost nejvyššího kalibru. Ten člověk má evidentně božský komplex. I majitelé 13900k a RTX 4090 mají "problémy", takže na co má člověk upgradovat? Hlava mi to nebere.

Cofin Corner

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@David Bernard Tak tim si Toddíček zase nakakal do vlastní pusy :D Z toho budou memy a možná i další písnička. Nakonec snad dá celé album... :D

David Bernard
David Bernard
Level 1 Level 1
8. 9. 2023 14:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Cofin Corner Oh sweet little lies :D .

Drakotrak

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co to je za blbost? Však Fallout 4 při vydání měl přes 12 milionu kopii prodaných v roce 2015 a tenhle fakt jde normálně dohledat :D . Jak to teda může být NEJÚSPĚJŠNĚJŠÍ start v historii Bethesdy? To mi nějak nevychází, když je rozdíl téměř 6 milionů.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 24 Level 24
8. 9. 2023 12:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drakotrak Ve Fallout 4 bylo aspoň méně loadingů jak v tomhle :DDD

Paul
Paul
Level 32 Level 32
8. 9. 2023 13:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drakotrak Těch 12 mega bylo množství kopií distribuovanejch do obchodů, zatímco těch 6 mega je množství reálnejch hráčů co tu hru hraje (koupenou nebo gamepassem). Jsou to dvě různý na sobě nezávislý veličiny. Kolik krabic poslali do obchodů MS neuvádí (a taky by to asi bylo zavádějící, protože dneska má digitál mnohem větší podíl než tehdy).

Drakotrak

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Paul Takže abych shrnul tvůj myšlenkový pochod, z 12 milionů hráčů, co si day one koupili Fallout 4, jich hrálo méně než 6 milionů a zbývajících 6 milionů si vystavili hru do poličky a nikdy nehráli, což znamená, že Fallout 4 byl pro Bethesdu méně výdělečný a méně úspěšný než Starfield, který hrálo už 6 milionů lidí, got it... :D

Mong
Mong
Level 40 Level 40
9. 9. 2023 01:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drakotrak Chtelo by to zapracovat na pochopeni psanyho textu.

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Starfield all time peak na Steamu po vydání, který je jen asi o 20 tisíc vyšší než ten z "předběžného přístupu", je pro mě docela šokující.

Paul
Paul
Level 32 Level 32
8. 9. 2023 13:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo To mě taky překvapilo, jako kdyby všichni co chtěj steam verzi koupili rovnou tu premium, a ostatní jsou na gamepassu.

Alfajk
Alfajk
Level 45 Level 45
Hlavní platforma: PC
8. 9. 2023 10:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

z toho bude 5M hracu xbox+pc na gamepassu, 500k bude PSko a 500K bude steam, to je tedy bida, ne rekord 😃

wojtjech

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Alfajk Odečti 500k PSko,když tam to ani nevyšlo 😂

Alfajk
Alfajk
Level 45 Level 45
Hlavní platforma: PC
8. 9. 2023 10:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wojtjech a kurna, no vidis to, tak potom je to 5,5M game pass a 500k steam 👁️

dedly

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Alfajk par dnu zpět byla informace že na steamu se prodalo 1mega a jeden mega na konzolích, ted to bude asi i víc Ale min 2 mega sou koupené a nehrajou přes gamepass, osobně bych tipoval že z těch 6m hráčů buudou z gamepassu 3

jmeno

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pamatujete jak měl Halo Infinite nejúspěšnější start v historii s 20 miliony hráčů? 💚

wojtjech

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jmeno JJ a taky si pamatuju jak po týdnu po tom neštěkl ani pes

skylines
skylines
Level 0 Level 0
8. 9. 2023 12:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wojtjech Tak to je celkem běžné. Podívej se na všechny hry od Sony. Hype, hype, hype a po týdnu nic.

wojtjech

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines Souhlasím a nijak to nebudu rozporovat.Spíše to bylo myšleno,tak,že to ještě neznamená jak je hra kvalitní.

jmeno

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wojtjech Tak jsem to myslel no, ale @9717 se zase čertí, protože jsem se zmínil o jeho zelené modle.

skylines
skylines
Level 0 Level 0
8. 9. 2023 13:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jmeno Já nemám zelenou modlu a nikdy jsem ani neměl žádný z xboxů. Jen nemám rád když lidé poukazují na jedno a ignorují to samé u druhého. To že to dělají hlavně modří a když jim nastavím zrcadlo tak mě to hned zdánlivě řadí mezi zelené vypovídá o tom od kud vítr vane.

wojtjech

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines Já mám třeba ps5 i XSX,takže se snažím být jak nejvíc objektivní to jen lze.A raději si sednu k ps5 a budu hrát 10x přeskinovaný akční adventury,protože i když je to v podstatě jedno a to samý,tak mě to dokáže zabavit ale pořád je to jakž takž kvalitní,hezky se na to kouká a ať je Sony jaká chce její exkluzivity jsou po technický stránce většinou masterpiece.U xka to mohl pro mě být Starfield a odpustil bych tomu loadingy atd.Ale to že to je jen 30FPS to je pro mě čára přes kterou já nepůjdu.Samozřejmě někdo může namítnout ať hraju na PC,ale na konzolích hraju s osobních důvodů,který tu uplně nechci rozebírat

jmeno

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines Jasný, tak proto v každém článku píšeš, jak tě hry od Sony nebaví a na playstation sedá prach….mi nejde o žádný hype, ale co u PS her Sony slíbí, tak to dodrží.

Matthew074

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rád bych viděl nějaké specifičtější informace. Na Steamu to mělo peak kolem 250k současně hrajících. Zajímalo by mě jaký je poměr skrz všechny dostupné platformy/obchody. Důležité je hádám slovo "vyzkoušelo" a plácnout na socky nějaké vysoké číslo blíže neurčené heh

Melneor

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Matthew074 Tohle je hodně podezřelá informace s tím jak vlažnej začátek to má na steamu to má. To hrajou všichni na Xboxu jen na game passu? Aby to většina jen nehrála přes gamepass a reálně to moc lidí nekoupí.

Hromdopolice

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Melneor Tebe ten Starfield nějak bere, když jsi schopen pod každý článek o něm vygenerovat tunu balastu...

DavidSONobiwan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Melneor A proč by to jako na gamepassu nehráli? však na tich platformách to je nejhranější hra za poslední dny. Za pár šušnů máš tunu her a starfield v předplatným. Nemusíš to kupovat za plnou a mužeš ještě využít x jiných her. Po měsíci to neaktivuješ a co, nesere tě to, když tě to nebaví. Já vím že ti to očividně leží v žaludku, vzhledem k tomu co tu píšeš o těch číslech už v jiných článcích. Ale nevidím důvod proč by to číslo nebylo reálný. A nechci spekulovat, ale ten vlažný začátek na steamu je možná i způsobený dobou kdy to vyšlo na steam pro Evropu ;), 2 Hodiny ráno, a uprostřed týdnu kdy většina lidí chodí už do práce nebo do školy :). Za mě bych očekával že ten peak bude o víkendu větší(možná ne) byť ne o tolik třeba, ale vzhledem k tomu že poslední dva dny je peak pořád stejny těch 260-270tisíc, tak bych se tomu ani nedivil.

Blábolneor

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Melneor Ty si šašek... :D

skylines
skylines
Level 0 Level 0
8. 9. 2023 12:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Matthew074 Vždyť to takhle dělá každý. Ale koukám že to lidem zase vadí jen u MS.

Geralt z Rivie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já bych se nebál říct, že GP udělal největší číslo. Na PS to není, Xbox hráčů je míň než na PC a na Steamu to má necelých 25 tisíc recenzí. Tím nechci podrývat, že se nejedná o obecný úspěch, otázka je jaký to je finanční úspěch. O to tu jde především.

Melneor

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie Na PC to moc lidí nehraje a jestli to budou hrát jen přes gamepass do doby než ho z toho nevypadá, tak to může bejt dost finanční průser, jelikož ta hra stála řachu. A vůbec konzolistům nezávidím, že i tak to musejí hrát ve 30 FPS. To je pro mě v dnešní době hodně nepředstavitelný.

wojtjech

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Melneor Ba naopak,podle mě se to díky GP vrátí daleko rychleji.Vem si,že GP stojí nějakejch 10eček.Má cca 20 milionu uživatelů a i kdyby si to každej měsíc zaplatilo polovina registrovaných uživatelů bez ohledu na to,jestli Starfield vůbec budou hrát,tak za 3 měsíce je Starfield zaplacenej.Samozřejmě má MS i jiný investice kvůli GP ale dle mě se jim to takto zaplatí daleko rychleji.

Geralt z Rivie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wojtjech To je otázka, mají spoustu jiných výdajů kvůli těm dalším x hrám co tam mají a kolik nových lidí jim díky tomu přibylo. A kolikrát si to předplatí. Nevidíme do toho, ale já mám k tomu pochyby.

Reklama
Reklama