Strategie Iron Harvest odhaluje hratelnost
Iron Harvest Novinka Strategie Iron Harvest odhaluje hratelnost

Strategie Iron Harvest odhaluje hratelnost

Michal Burian

Michal Burian

6
Platformy PlayStation PlayStation 4 Windows PC Xbox Xbox One

Hrdinové, vojáci a mechové se střetnou v alternativní době po první světové válce. Zaujme vás válečná real-time strategie?

Reklama

Zítra bude spuštěna kampaň na Kickstarteru, kde se studio KING Art Games pokusí získat finance na dokončení zajímavě vypadající válečné real-time strategie Iron Harvest. Ještě předtím nám ale svůj produkt kompletně odhalují prostřednictvím šestiminutového videa se záběry z hraní. Zaujme vás Iron Harvest, podpoříte hru na Kickstarteru? Gameplay záběry pocházejí z rané fáze vývoje.

Iron Harvest je real-time strategie, která hráče zavede do alternativní historie po roku 1920. Polský umělec Jakub Różalski stvořil alternativní verzi našeho vlastního světa, kde lidstvo, fascinováno technologií, motory a těžkým železem, vynalezlo silné pěší stroje, takzvané Mechy. Jakmile těchto účinných zbraní bylo uplatněno na bojištích první světové války, stávají se nyní součástí každodenního života.

Polania (alternativní název Polské republiky) je velká zemědělská země s dlouhou historií, která se snaží udržet své postavení a území, zápasí se svými agresivními sousedy: Saská říše na západě a Rusviet (Sovětské Rusko) na východě. Polania zahájila program modernizace své armády, zatímco velká část země je stále obsazena Sovětskými silami.

Saská říše je jednou z nejvlivnějších zemí v Evropě, se silným průmyslem, propracovanou městskou infrastrukturou, moderními továrnami a silnou vojenskou tradicí. Po nepříznivých podmínkách Světové války je současná nálada v říši špatná a hrdé elity, ponižovači a aristokrati tajně oponují císařovu appeasementu politiky.

Rusviet je obrovský, silný a má bezkonkurenční průmyslový a populační potenciál. Nicméně, země je unavená a vyčerpána z dlouhé a náročné války. Lidé jsou frustrovaní a moc cara Nikolaje pomalu oslabuje. Tajemný Grigorij Rasputin se stal mimořádně silným mužem a revoluce je cítit ve vzduchu...

Ve hře povedeme hrdinné velitele, mechy a vojáky do epické bitvy v otevřených sandboxových mapách. Navíc, systém krytí a dynamické destrukce hrají významnou roli a nejspíše budou rozhodovat o vítězi v přímém boji.

Na Iron Harvest si ale počkáme, s hrou se počítá až na rok 2019 ve verzích pro PC, PlayStation 4 a Xbox One.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama