Investovala EA peníze dobře?
Spuštění nové battle royale hry vyšlo na jedničku. Apex Legends od studia Respawn za pár dnů přilákal miliony hráčů a v únoru se stal nejsledovanější hrou na kanále Twitch.tv. Z velké části za to společnost Electronic Arts děkuje streamerům, kteří free-to-play titul ukazovali ve velkém svým fanouškům. Jedním z nich byl i populární Ninja, jenž hrál převážně Fortnite. Dnes vyplavalo na povrch, že Ninja měl za propagaci hry obdržet sponzorský dar ve výši jednoho milionu dolarů.
Investovala EA peníze dobře? Za první týden Apex Legends hrálo 25 milionů hráčů, zatímco Fortnite se na 30 milionů dostalo až tři měsíce po vydání. To je velký rozdíl. S informací o daru přišla agentura Reuters a EA následně pro Kotaku potvrdili, že v marketingové kampani Apex Legends byli zahrnuti streameři.
Když se podíváme na profil dotyčného s přezdívkou Ninja, zjistíme, že Apex Legends streamoval patnáctkrát. První video má přes 139 tisíc zhlédnutí a další se pohybují od 20 tisíc, přes 70 tisíc až po 203 tisíc zhlédnutí.