Struktura Arkham City nebyla nikdy k vidění
Batman: Arkham City Novinka Struktura Arkham City nebyla nikdy k vidění

Struktura Arkham City nebyla nikdy k vidění

Michal Maliarov

Michal Maliarov

6

Chystané dobrodružství ušatého hrdiny zaplňuje prostranství mezi příběhově zaměřenými hrami a tituly s otevřeným světem.

Reklama

Spoluzakladatel studia Rocksteady Sefton Hill věří, že dělá Batman: Arkham City něco, co nikdy v akčním žánru nebylo proveditelné. Spojuje precizní smysl pro detail a obrovský otevřený svět k prozkoumání. Dvě oblasti, jejichž spojení chce opravdu velké koule.

„Vlastně jsme nikdy neměli nutkání vytvořit největší sandboxovou hru v herním průmyslu. Naším cílem bylo vzít onu péči a smysl pro detail, která udělala z Arkham Asylum úspěšnou hru, a aplikovat tuto filozofii na větší plátno. Máme pocit, že je to něco, co ještě v herním průmyslu nebylo k vidění,“ řekl Sefton v rozhovoru pro Edge.

„Důvod, proč jsme se do většího prostranství rozhodli vydat byl prostý. Měli jsme pocit, že to zesílí pocit, jaké to je být Batmanem. A klíčem k tomu byla adaptace k nové struktuře. Většina akční her spadá do dvou kategorií – máme tu buď úzce zaměřené, velmi příběhové a nabité zážitky, nebo tituly s otevřeným světem plným generovaného obsahu. My máme za to, že tu je ještě velmi zajímavá prostřední oblast, kterou nikdo neprozkoumal.“

„Chtěli jsme vytvořit město absolutně naplněné po okraj příběhem, hratelností a akcí, ať se podíváte kamkoliv,“ vysvětlil Sefton.

A my nemůžeme než souhlasit. Smysl pro detail nového Batmana je opravdu ubíjející a my se už nemůžeme dočkat, až v říjnu vyrazíme do ulic Arkham City. Kdo jde s námi?

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama