Zrušeno bylo několik nadějných projektů. Proč k tomu došlo?
Delší dobu víme, že lidé v Pandemic Studios před uzavřením pracovali na Mercenaries 3. To ale nebyl jejich jediný projekt, který nestihli dokončit. Tím dalším a dost důležitým bylo pokračování akce Saboteur. První díl této open-world akce odehrávající se během druhé světové války vyšel 8. prosince 2009 a Electronic Arts plánovali druhý díl.
Kvůli krizi v Austrálii byla ale uzavřena tamní pobočka a nadějné projekty se přesunuly do Los Angeles, v tom horším případě byly hned zrušeny. Do tohoto seznamu se řadí Mercenaries 3, Saboteur 2 a také Star Wars: Battlefront III.
Vývoj akce Saboteur 2 potvrdil bývalý kreativní ředitel a hlavní designér Morgan Jaffit, který pracoval v australských kancelářích Brisbance. Po uzavření australské pobočky mu byla na začátku roku 2009 nabídnuta práce v pozici kreativního ředitele v Los Angeles na DLC pro The Saboteur a poté se měl naplno pustit do vývoje The Saboteur 2. Na své pozici vydržel ale pouze týden, všude cítil pach smrti a věděl, že takhle to dlouho nemůže fungovat. Nezamlouvala se mu samotná práce: v Austrálii vše fungovalo, zatímco v Los Angeles k vývoji přistupovali odlišným způsobem. Jaffit rychle poznal, že v takovém stylu nemůže odvést nejlepší práci. Měl svá kritéria, která v Los Angeles nebyla splněna.
Proč tomu tak bylo? Dle Jaffita za to mohlo vedení, nejen studia Pandemic v Los Angeles, ale také vydavatelství Electronic Arts. Nikdo se nedokázal vyjádřit, udělat nějaké rozhodnutí. Vše prý trvalo strašně dlouho. Nakonec došlo i k zavření týmu Pandemic v LA.