Zpět na článek

Diskuze: Studio Remedy oficiálně oznamuje Control 2

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

kufač
kufač
Level 42 Level 42
12. 11. 2022 10:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je krásně vidět, jak se každému líbí něco jiného. Já jsem se u Controlu královsky bavil a nemohl jsem se od toho odtrhnout a s radostí jsem shltnul i obě příběhová DLC. Dvojku budu určitě se zájmem vyhlížet.

zoomfire
zoomfire
Level 1 Level 1
12. 11. 2022 13:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kufač Taky, kupoval jsem rovnou ultimate edici a hru si užil jako dlouho žádnou jinou, je pravda, že dostat se do ní bylo trochu složitější

kufač
kufač
Level 42 Level 42
12. 11. 2022 14:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zoomfire Já jsem popravdě koupi Control dlouho odkládal, protože jsem měl po špatných zkušenostech s Death Stranding docela obavy z toho podivného světa. Potom hra přistála v PS plus, takže už nebylo co řešit a tenhle podivný svět mi nakonec sedl nejlíp jak jen mohl, na rozdíl od toho Kodžimova.

comanche_

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

První díl jsem utípnul daleko za půlkou. Když se ohledu zpět nechápu proč jsem u toho vlastně seděl tak dlouho. Strašná pruda. Dvojka půjde úplně mimo mě. Max Payne jinej level 👍

Repry
Repry
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
11. 11. 2022 15:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jednička mě přišla ze začátku podivná, ale jakmile jsem se do hry ponořil a objevil jí v celé své kráse, s neopakovatelnou atmosférou, nádherným audiovizuálem, s naprosto jedinečnými postavami, skvělým vylepšováním postavy a zbraně a pohlcujícím pocitem střelby, byl jsem lapen. Stačí si vzpomenout třeba na neuvěřitelné Sankarin Tango od Ahtiho. Když si uvědomím, co na nás Remedy chystají - Control 2, Max Payne Remake a Alan Wake 2, jsem natěšen na maximální stupeň. Čekají nás neskutečné pecky. Tady pro zavzpomínání: https://www.youtube.com/watch?v=VsszQXdoGpE&t=94s&ab_channel=ControlRemedy

kaldos
kaldos
Level 22 Level 22
11. 11. 2022 15:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak jedničku jsem si koupil a myslím po 3 hodinách jsem dal refund. Vůbec mě to nebavilo. Dvojka jde mimo mě.

skylines
skylines
Level 0 Level 0
11. 11. 2022 16:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kaldos Taky jsem nepochopil ten povyk kolem toho a to jsem to se sebepřemáháním dohrál. Většina z něj byla stejně jen jméno Remedy protože hra samotná toho nemá moc co nabídnout kromě šedi, nudy a brzkého stereotypu. Sem tam nějaký záblesk zajímavého příběhu nebo zábavy ale když se řekne Control tak se mi vybaví provizorní mapy a hlavně beton. Nudná, šedá textura betonu. Jo a divné věci jako bossové. Vím že byli divné ale co to bylo a co dělali už si nepamatuju - zase tak zajímavé to nebylo. Jakoby tu hru dělal Kojima z Lidlu. Jediné místo kde jsem se bavil byl asi ashtray maze. Tenhle level byl jak z úplně jiné hry. Jako by indie studio na jeden level najalo profíka a hned ho potom zase vyhodili. Prostě tam jakoby nepatří - vůbec tam nezapadá. Byl zábavný, měl atmosféru která není červeně světlo, zelený filtr, šeď nebo mlha, měl tempo, dynamiku a nápad. Prostě všechno co zbytek hry nemá ani v náznaku. Co si z toho pamatuju je motel protože se hodně opakoval a týpek co koukal myslím že na lednici protože by ho zabila kdyby se podíval jinam. Což se taky stalo. Jak jinak... Ale pokud najmou někoho kdo není barvoslepý nebo koupí pastelky tomu co jim dělá koncept arty tak druhému dílu asi šanci dám protože tam je slušná šance že z toho beztvarého blobu šedé, červené nebo zelené udělají ashtray maze.

zoomfire
zoomfire
Level 1 Level 1
12. 11. 2022 13:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines Mně se ten vybudovanej svět kolem líbil, bylo to v podstatě místo, které lidstvo doprovázelo odnepaměti a vždycky na sebe bralo podobu, která v té době byla nejvíc efektivní, stejně jako služební zbraň. Docela dobře tam byla zapracovaná severská mytologie, i když je asi pravda, že člověk, který jí tam nehledá, tak jí tam nevidí. Bludiště byla super jednohubka, je pravda, že jich mohlo být víc. Ale v podstatě ten svět dával smysl, byl to úřad, strohej, efektivní, podnikající cesty do jiných realit nebo kapesních vesmírů, snažící se dát tomu chaosu řád, aby třeba nedošlo k tomu, co v Alan Wake.

Reklama
Reklama