Studio The Initiative údajně opustila už polovina týmu
Perfect Dark Novinka Studio The Initiative údajně opustila už polovina týmu

Studio The Initiative údajně opustila už polovina týmu

Jan Urbančík

Jan Urbančík

1
Platformy Xbox Xbox Series X|S Windows PC

Nový Perfect Dark měl projít částečným restartem vývoje.

Reklama

Reboot série Perfect Dark byl oznámen už na The Game Awards 2020, od té doby jsme však přímo o hře nedostali žádné nové informace. Za titulem stojí zcela nové studio The Initiative, které vzniklo pod hlavičkou Xboxu a tvoří ho veteráni z různých AAA týmů. Microsoft dokonce studio označil jako "AAAA". Zatím to ale vypadá, že možná nejde všechno úplně podle plánu.

Už před pár dny jsme psali o tom, že tým opustil jeden z nejvýše postavených zaměstnanců, a to game director Dan Neuburger, přičemž už minulý rok ze studia odešel lead designer Drew Murray. V novém článku magazínu VGC jsme se však dozvěděli, že odchody se netýkají pouze jednotlivců. Podle zdrojů novináře Andyho Robinsona už za poslední rok odešla dokonce polovina hlavního týmu, včetně dalších vysokých postů jako technical director, tech art director, lead gameplay engineer, lead animator, QA lead a další. Studio by mělo momentálně zaměstnávat pouze 50 lidí.

To by také vysvětlovalo informaci, kterou jsme se dozvěděli v září, a to že s vývojem pomůžou Crystal Dynamics, autoři Marvel's Avengers či rebootu série Tomb Raider. Sám šéf The Initiative Darrell Gallagher dlouhou dobu v Crystal Dynamics působí, a tak je zřejmé, že vztahy mezi oběma týmy jsou na velmi dobré úrovni. Původně však zpráva byla podána tak, že Crystal Dynamics s vývojem opravdu pouze vypomáhají, nyní vše nasvědčuje spíš tomu, že jsou zapojeni mnohem více.

VGC mělo možnost mluvit s bývalými zaměstnanci The Initiative a ti tvrdí, že problém je v samotném vedení, které se stará o veškeré kreativní rozhodnutí a "řadoví" zaměstnanci nemají možnost prosadit něco svého či zkrátka poskytnout zpětnou vazbu k rozhodnutím, která podle nich nejsou správná. To údajně vedlo k velkému zpomalení všech prací. Projekt prý dokonce prošel částečným restartem vývoje.

Gallagher je však stále přesvědčený o tom, že je vývoj na správné cestě: "Přejeme všem našim bývalým kolegům jen to nejlepší a věřím v tým, který teď máme, nové talentované zaměstnance, a nemůžu se dočkat, až fanouškům budeme moct sdělit víc."

My můžeme doufat pouze v to, že se vývojářům podaří aktuální problémy překonat a hry se nakonec dočkáme. Zamířit by měla na PC a konzole Xbox Series X|S.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama