BioWare odhalil několik pikantních informací o změnách v systému Legecy, jež dovolí tvořit vztahy mezi postavami.
V rozhovoru pro Gamespot podotknul vedoucí projektu, James Ohlen, že byl systém inspirován především důležitostí rodinných vztahů ve filmech samotných.
„Chtěli jsme vytvořit systém, který motivuje hráče vytvářet rozličné vztahy a hrát hru skrze různé příběhové scénáře,“ řekl Ohlen. „Právě proto vznikl Legecy systém. Místo toho, aby hráči bezcílně bloudili skupinkami a plnili mise, mohou vytvořit vlastní rodokmen, kde budou mít postavy mezi sebou nějaké vztahy.“
„Můžete i vybrat, jaké vztahy budou navzájem v rodokmenu působit. Díky tomu dostáváte Legacy body, jež postupně odemykají nové schopnosti, perky a celou horu dalších výhod, které si budou moci vychutnat všechny postavy v rodokmenu.“
BioWare se tak snaží zapůsobit na hráče, jež milují leveling a aktivně se podílejí na zlepšování své postavy.
Legacy systém se odemyká ke konci první kapitoly, tedy cca kolem 30 úrovně. K dispozici bude s patchem 1.2, pravděpodobně v březnu (thx Sherlock161).