Na co sází Nintendo? Na sdílení, multiplayer s prakticky každým a výjimečný styl nové konzole.
Vydání nové konzole Switch od Nintenda se blíží mílovými kroky. A protože je její domácí prostředí v Japonsku, máme tady první sadu televizních reklam. Každý reklamní spot uvádí jedna ze známých japonských osobností Yo Oizumi a zaměřuje se na jiný aspekt tohoto herního zařízení. Jedna z reklam je proto o sdílení herních zážitků s ostatními, další vyzdvihuje možnosti multiplayeru s prakticky každým hráčem a jedna ukazuje prostě jen vzhled a styl nového hardwaru.
Společnost Nintendo také vydala video, ve kterém různí hráči vyjadřují své názory ohledně hry 1-2-Switch. Tito lidé měli možnost hru vyzkoušet přímo na lednové akci Nintendo Switch Experience 2017. Stejně tak se můžete kouknout na prodlouženou verzi lednového představení konzole Switch.
Nintendo Switch se na našem trhu objeví 3. března. Předobjednávat můžete na Xzone.cz a GameExpres.sk.