E3 přináší další ovoce. Tentokrát jde o další Informace o simulátoru vrtulníků z portfolia Bohemia Interactive <strong>+ galerie a trailer</strong>.
Jak můžete vidět níže, vše důležité sestává z obrazových materiálů. To však neznamená, že z toho nelze nic vyčíst.
Trojice artworků potvrzuje staré informace, že budou vrtulníky ve hře rozděleny do tří tříd. Heavy, kam se řadí ty největší helikoptéry určené hlavně k transportu všeho těžkého, dále Light, zahrnující menší stroje uzpůsobené k létání v nižších polohách a rychlému manévrování, no a nakonec Medium, kam můžeme zařadit klasické vrtulníky, sloužící k všelijaké přepravě, tedy přesně ty mašiny, jež nám denně prolétávají nad hlavou.
Je nám však jasné, že nejvíc pozornosti strhávají screenshoty. Ty vypadají prostě úchvatně. Engine Army II je určitě schopný všeho možného, ale až takhle působivou prezentaci bychom vážně nečekali, zvlášť pokud jde o izometrický pohled na město.
Screeny navíc ukazují náplň některých misí. Určitě nás tedy čeká umístění antény na věž (to zas bude havárií a promarněných pokusů), a soudě podle hasiče na jenom obrázku nejspíš pomůžeme s uhašením nějakého toho požáru.
Ještě tu pro vás máme oficiální HW nároky, jež naštěstí nejsou tak krvavé, jako v případě Army III, nicméně z nějakého záhadného důvodu chybí Windows 7. Snad jde jen o technickou chybku.
- Operační systém: Windows XP/Vista- CPU: Jakékoliv dvoujádro o frekvenci 2,4 GHz v případě Intelu a 2,5 GHz v rámci AMD- Grafická karta: nVidia GeForce 8800 GT/ATI Radeon 4850 s 512 MB VRAM a podporou Shader modelu 3- RAM: 2 GB- HDD: 10 GB volného místa- DirectX: 9.0c- DVD: Mechanika s podporou dvouvrstvých disků
Další nové obrázky naleznete v galerii.