Necelá minuta gameplay záběrů ze zrušené střílečky od Human Head Studios. Prey 2 bylo mnohem akčnější než restart, kterého jsme se dočkali v loňském roce.
Po dobře přijatém Prey z roku 2006 (průměrné hodnocení 79 procent) dostalo studio Human Head zelenou pro vývoj druhého dílu. V něm jsme měli prozkoumat nové aspekty universa a dočkat se otevřeného světa a v něm plnění misí podle svého uvážení. Bohužel byly práce na hře zastaveny pár měsíců po představením. Oficiálně ale vystavila Bethesda stopku tři roky poté. Na zrušené Prey 2 fanoušci vzpomínají a pídí se po každé informaci. Pokud mezi ně patříte, doporučujeme vám si přečíst všechny dostupné články v našem přehledu.
Dnes na ně navážeme. Na internetu se objevila krátká ukázka. V ní hlavní hrdina stojí na střeše, ze které seskočí a rozpoutá se přestřelka. Jak si můžete všimnout, Prey 2 mělo být mnohem akčnější než restart od Arkane Studios (autoři Dishonored), který spatřil světlo světa v loňském květnu ve verzích pro PC, PlayStation 4 a Xbox One. Naše recenze zde.
Hlavní postavou Prey 2 měl být Killiant Samuels, lovec odměn na planetě zvané Exodus, která měla být otevřeným světem z převážně městského prostředí. Objevit se měl i Tommy, protagonista prvního Prey. S ním vývojáři zamýšleli, že bude nedílnou součástí příběhu a událostí na planetě Exodus. Dohrání hry nám mělo zabrat zhruba 15 hodin.
Bohužel z toho nic nebylo a nikdy ani nebude. Vývoj Prey 2 byl od začátku problematický. Podle nepotvrzených zpráv museli tvůrci několikrát začínat od začátku a přepracovat celý koncept, což stálo mnoho času a pochopitelně i financí. Jednoho dne došla vedení Bethesdy trpělivost a vývoj byl definitivně zastaven. Po několika měsících se Prey 2 ujali v Arkane Studios, ale z původního konceptu toho moc nevzali a místo toho představili restart celé značky. Novodobé Prey dopadlo skvěle. V recenzích obdrželo v průměru přes 80 procent, u nás na Zingu krásných 8/10 za pořádně hutnou atmosféru a skvělé prostředí, design nepřátel, kombinaci těch nejlepších prvků a herních mechanik, vedlejší příběhy posádky nebo za unikátní grafický styl, ozvučení a vynikající hudbu.