Teaser trailer a první detaily o Call of Duty: Ghosts
Call of Duty: Ghosts Novinka Teaser trailer a první detaily o Call of Duty: Ghosts

Teaser trailer a první detaily o Call of Duty: Ghosts

Michal Burian

Michal Burian

108

Ze hry bohužel nic neuvidíme. Activision rovněž láká na 21. května, kdy má být odhalen nový Xbox. <strong>Doplněno o vyjádření tvůrců</strong>.

Reklama

Call of Duty: Ghosts vyvíjí studio Infinity Ward, které stálo u zrodu Call of Duty a Modern Warfare série. Tvůrčí celek se však v posledních letech dost změnil (spousta tvůrců + spoluzakladatelé odešli do Respawn), a tak bude zajímavé sledovat, zda opravdu splní, co slibují, tedy novou generaci série, strhující herní zážitek postavený na zcela novém příběhu, zasazení (lokalitách) a obsazení. To vše má pohánět nová generace Call of Duty enginu.

Každopádně, Call of Duty: Ghosts bylo potvrzeno pro PC, PlayStation 3, Xbox 360 a next-gen konzole, přičemž by mělo vyjít 5. listopadu 2013.

Kompletního odhalení se dočkáme na Xbox eventu 21. května, kde má Microsoft světu představit nový Xbox. Z nového CoD uvidíme první ukázku ze hry. S Wii U verzí Activision asi nepočítá, podobně jako Bungie u Destiny.

Osobně se o tvůrčí celek nebojím, na Ghosts podle mě stejně nedělá Infinity Ward, nýbrž spíš Sledgehammer Games (složeno z ex-tvůrců Dead Space), avšak Activision si je vědom jména, které si Infinity Ward vybudovalo, a bude i nadále tvrdit, že za hrou stojí právě tohle studio. Z něho ovšem odešlo mnoho vývojářů.

"Infinity Ward nastavili zlatý standard pro first-person akce po celou generaci (aktuální, poz. redakce) a jdou na to znovu s Call of Duty: Ghosts," řekl Eric Hirshberg, CEO vydavatelství Activision.

"Všichni od nás očekávali Modern Warfare 4, ale my nechceme usnout na vavřínech. Přechod na novou generaci konzolí je pro nás skvělou příležitostní začít novou kapitolu Call of Duty série. Takže připravujeme novou značku, nový engine a přidáváme hodně nových nápadů a zkušeností. Nemůžeme se dočkat až se o informace podílíme s naší komunitou," dodal Mark Rubin, výkonný producent v Infinity Ward.

První neoficiální detaily o singleplayeru a multiplayeru

Obchod Asda u předobjednávek Call of Duty: Ghosts píše, že by se singleplayer hry měl odehrávat v budoucnosti. I přesto ale budeme spoléhat na současnou technologii a zbraně. Zdůvodněno je to kvůli spikleneckým událostem.

Singleplayer by měl rovněž nabídnout více destruktivní a dynamické prostředí.

Co se týče multiplayeru, mapy v Ghosts by měly být mnohem více interaktivní a zahrnout různé nástrahy. Ty už nabídl ve svých dílech Treyarch (především Black Ops) a podle Activisionu se to osvědčilo.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama