Tři miliony prodaných kusů po celém světě pravděpodobně stačí, aby se zombie rubačka Dead Island stala nejprodávanější novou značkou tohoto roku.
Polské studio Techland si myslí, že jejich Dead Island se stal nejprodávanější novou značkou roku 2011.
"Naše kooperační zombie rubačka se stala nejprodávanější hrou, která byla vytvořena v Polsku," řekl s úsměvem na tváři Tomasz Gawlikowski z PR oddělení Techlandu.
"V tomto roce nebylo mnoho velkých, nových IP. Na podzim byl Dead Island a RAGE. Nepamatuji si žádnou novou značku, spíš hodně velkých pokračování. Dead Island se prodával velmi, velmi dobře."
"Nemám přesné údaje, ale myslím, že jsme se stali pravděpodobně nejprodávanější novou značkou roku 2011," dodal Gawlikowski.
Dead Island, který vyšel v září pro PC, PlayStation 3 a Xbox 360, byl překvapením aktuálního kalendářního roku. Titul se ihned stal nejprodávanější hrou ve Velké Británii a odolal i Deus Ex: Human Revolution.
Jeho úspěch byl zasloužen, především díky poutavému CGI traileru, jenž se zaměřil na mladou dívku na tropickém ostrově. Té nevyšla dovolená s rodiči…
Zing hodnotil Dead Island známkou 7/10, přečtěte si recenzi nebo se podívejte na video-recenzi, kde hra obdržela 8/10 od týmu Indian.