Při zapnutém ray-tracingu nepočítejte ani s rozlišením 4K.
Pokud v poslední době něco zmíní leaker, který na Twitteru operuje pod přezdívkou Aesthetic Gamer, je to takřka určitě pravda. Když proto nedávno zmínil přípravu Monster Hunter titulu na Switch, jásal jsem, když však před několika měsíci přišel s informací, že vývojáři z Capcomu mají velké problémy s během Resident Evil Village na PlayStationu 5, zatímco na Series X má hra běžet bez problémů na 4K/60FPS, začal jsem být na pozoru. I přesto ale leaker sdělil, že Capcom často dělá v oblasti optimalizace zázraky a je proto možné, že se běh hry do vydání značně zlepší.
Nyní se už finální parametry objevily na produktové stránce Sony.
Ta láká na úchvatné vizuální zpracování v dynamickém 4K se zapnutým ray-tracingem. Dále hra samozřejmě využije možností SSD disku a načítání tak bude bleskově rychlé. Využita bude i audio technologie Tempest 3D a nezapomnělo se ani na podporu haptické odezvy a adaptivních triggerů ovladače Dual Sense.
Sluší se doplnit, že optimalizace je jedna z posledních fází vývoje hry a samotný fakt, že Capcom tento parametr oznámil může naznačovat, že je hra velmi blízko vydání - ostatně, nebylo by překvapením, kdyby jsme další trailer spatřili na prosincových The Game Avards. Určitě bude zajímavé sledovat, jak hra poběží na konkurenčním Xbox Series X, na němž prý vývojáři na žádné problémy s optimalizací nenarazili.