Next-gen grafika.
Jak bude vypadat grafika na nové generaci konzolí PlayStation a Xbox? Možná jako ukázka od Electronic Arts, která prezentuje realistické zpracování vlasů ve Frostbite enginu. Vlasy reagují na pohyb, vítr a v jiných situacích si zachovávají objem. Ano, něco podobného jsme už viděli v sérii Tomb Raider, ale technici Frostbite enginu měli vlasy dovést na novou úrovně.
Ukázky vypadají skvěle, ale dle mého by se spíše v EA měli zaměřit na hry samotné, jejich obsah a jejich zpracování, aby budoucí tituly nedopadly jako Anthem od BioWare. Této kooperativní loot shooter hře totiž ani realistické vlasy nepomohou...
Frostbite vytvořili tvůrci Battlefieldu ve studiu DICE. Od té doby byla technologie využita u spousty her, včetně série FIFA od roku 2016, Dragon Age: Inquisition, Mass Effect: Andromeda, nových dílech Star Wars: Battlefront nebo v Anthem. EA tvrdí, že Frostbite je jejich nejlepší engine a hodlají ho využívat u většiny svých her. Neoficiální informace zase hovoří o tom, že jinak tomu být nemůže z důvodu velké investice do technologie. Vývojáři s Frostbitem často bojují a nerozumí různým věcem. Kvůli tomu Anthem měl dopadnout tak jak dopadl.