Technologie snímání obličeje v L.A. Noire je mrtvá
Heavy Rain Novinka Technologie snímání obličeje v L.A. Noire je mrtvá

Technologie snímání obličeje v L.A. Noire je mrtvá

Michal Burian

Michal Burian

16

Tvůrce Heavy Rain se opřel do technologie snímání obličeje, kterou Rockstar využije v chystané detektivce L.A. Noire.

Reklama

Působivá motion capture technologie, která dovoluje tvůrcům detektivky L.A. Noire snímat do detailů obličeje herců a následně je přenášet do hry, je podle Davida Cagea, tvůrce Heavy Rain, zajímavá, avšak pro další vylepšení mrtvá.

"Myslím, že je to zajímavé řešení problému v této chvíli. Je to ale slepá ulička, alespoň tak to cítím. Jejich technologie je neuvěřitelně drahá, nebudou nikdy schopnosti snímat ve stejnou dobu obličej a tělo herců."

Cage dále vysvětlil, jak je to se systémem, jenž používá Quantic Dream, pro snímání těla i obličeje. Podle něj disponují technologií, která jim dovoluje snímat obojí. Mohou prý vytvořit něco neuvěřitelného, co nikdo ještě ve videoherním světě nevytvořil.

"Myslíme, že L.A. Noire vypadá dobře – upřímně – ale nemyslím si, že jejich technologie půjde dál. I když, je tu velký prostor pro zlepšení a my doufáme, že vám velmi brzy ukážeme, kde."

"Proti Heavy Rain jsme učinili významný krok. Chceme, aby hry vypadaly jako film Avatar. To zvládneme asi za tři, čtyři nebo pět let. Možná to bude vyžadovat novou platformu. Uvidíme…," dodal Cage.

Co k tomu říci? Jen tak dál, na novou hru od Quantic Dream se vážně těšíme.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama