Temné a drsné Diablo 4 má mít blíže k Diablu 2
Diablo 4 Novinka Temné a drsné Diablo 4 má mít blíže k Diablu 2

Temné a drsné Diablo 4 má mít blíže k Diablu 2

Jiří Šmerda

Jiří Šmerda

15
Platformy Windows PC Nintendo Switch Switch PlayStation PlayStation 4 Xbox Xbox One

Plnohodnotné Diablo 4 je údajně ve vývoji pod kódovým názvem Fenris.

Reklama

Diablo je v poslední době ožehavé téma. Na BlizzConu jsme totiž očekávali od Blizzardu obrovské věci. Pro velkou nevoli fanoušků tohoto akčního RPG jsme se dočkali “jen“ nové mobilní hry s podtitulem Immortal. Vývojáři však v uplynulém roce prozradili, že připravují spoustu věcí ze světa Diabla. Své kontakty tedy využil server Kotaku a dojednal si schůzky s 11 současnými i bývalými zaměstnanci Blizzardu a vydal článek, kde jsme se, mimo jiné, také dozvěděli o projektu Fenris, za kterým by se mělo ukrývat Diablo 4.

Základním pilířem pro hru i její umělecký směr by mělo být “Objetí temnoty“. Hra je údajně ve vývoji od roku 2016 a ti co jí viděli v běhu, jsou optimističtí ke směru, jakým se vývojáři vydávají. Jelikož je hra teprve v rané fázi vývoje, její vydání se očekává v roce 2020 nebo později. Není také jisté, zdali se nejprve dostane na PC, tak jako to bylo u předchozího dílu, nebo všechny verze přijdou společně.

Tým vývojářů se prý rozhodoval, jestli zůstanou věrni tradičnímu izometrickému úhlu kamery z předchozích Diablo her nebo použijí pro sérii nový, “přes rameno“ third-person pohled, se kterým mimochodem experimentovali v jednom z jejich zrušených projektů s kódovým označením Hades. Nakonec ale údajně zvítězil klasický pohled, na který jsme v Diablu zvyklí.

„Chtějí to udělat drsný, udělat to temný, odstranit vše, co bylo v Diablu 3 přikrášleno… Udělat přesně to, čeho se lidi obávali v Diablu 2, jen moderní,“ říká současný zaměstnanec, který tímto potvrdil, že by se projekt Fenris měl mnohem více blížit oblíbenému Diablu 2 než jeho předchůdce.

Diablo 4 by se mělo soustředit na přidání “lehkých MMO elementů“ do série a vzít si sociální inspiraci z Destiny. „Co kdybyste měli jádro Diablo her, jenom byste mohli mít na mapě spoustu lidí a mohli byste dělat všechny ty super věci?“ odpovídá další zaměstnanec na otázku, zdali ve Fenris bude něco podobného strikeům ze střílečky od studia Bungie.

Mimo projekt Fenris se řeč točila i kolem zrušeného Doom Dark Souls projektu nazvaného Hades, mobilní hry ze světa Warcraftu, která měla hledat inspiraci v Pokémon Go, vlivu Activisonu na Blizzard nebo personální změny a mnohé další. Pokud by vás zajímali inside informace o tomto slavném studiu, celý článek najdete zde.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama