The Division se bude soustředit na centrum Manhattanu
Novinka The Division se bude soustředit na centrum Manhattanu

The Division se bude soustředit na centrum Manhattanu

Michal Burian

Michal Burian

159

Brooklyn a další části až později +<strong> mapa herního světa a nastavení u PC verze</strong>.

Reklama

Začíná v tom být guláš, v roce 2013 na E3 jsme mohli vidět záběry z akce The Division, které se odehrávaly v Brooklynu. Poté ale Ubisoft začal ukazovat výhradně centrum Manhattanu. U hráčů se tak začaly objevovat obavy, že Brooklyn nakonec ve hře nebude, což nedávno vyvrátil sám vydavatel na svém oficiálním blogu, kde oznámil, že nejlidnatější městský obvod New Yorku bude součástí světa The Division.

Dnes se ale začal guláš míchat. Magnus Jansen v rozhovoru pro Examiner a poté i ve videu prohlásil, že to bude jinak. The Division se má v den vydání (8. března) soustředit na centrum Manhattanu, což má být dostatek prostoru pro hráče v singleplayeru i kooperaci/multiplayeru. Vyhovovat to má také příběhové stránce o pandemii.

Další oblasti nejsou vyloučeny. Je více než jasné, že vývojáři mají Brooklyn z části připraven a lze ho očekávat v budoucím dodatečném obsahu. The Division bude po vydání dostávat pravidelné aktualizace a poté se o slovo přihlásí i velké expanze. Zajímavé ale je, že jsme Brooklyn mohli vidět i ve filmečku Tichá noc z poloviny prosince 2015.

Další novinka zatím není potvrzena, ale podle mnohých nepoběží The Division na konzoli Xbox One (tu celkově Ubisoft u tohoto titulu hodně propaguje) v rozlišení 1080p. Prohlásil to YouTuber Jackfrags, který si mohl zahrát hru na nedávné konferenci. Dle jeho slov není grafika tak působivá, ale má pěkné efekty, kupříkladu počasí.

Ve videu níže potom můžete vidět mapu herního světa, inventář, postavy a další věci. A tady potom záběry z PC verze.

Nastavení grafiky u PC verze

  • Vsync (on/off)
  • Frame Rate Limit (on/off)
  • Shadow Quality
  • Shadow Resolution
  • Spot Shadow Count
  • Spot Shadow Resolution
  • Contact Shadows
  • Post FX AA
  • Temporal AA
  • Sharpen Image (%)
  • Particle Detail
  • Enable Wind-affected Snow
  • Volumetric Fog
  • Reflection Quality
  • Local Reflection Quality
  • Sub-surface Scattering
  • Anisotropic Filtering
  • Parallax Mapping
  • Ambient Occlusion
  • Depth of Field
  • Object Detail (%)
  • Extra Streaming Distance (%)
  • Chromatic Aberration (on/off)
  • Lens Flare (on/off)
  • Vignette Effect (on/off)

Ultra vs. Low nastavení

E3 demoverze vs. rok 2016

Současná verze neodpovídá těm, které jsme mohli postupně vidět v Los Angeles na E3.

Pes má v The Division své potřeby

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama