Sledovanost lámala rekordy.
Organizátor The Game Awards Geoff Keighley odhalil čísla sledovanosti letošního ročníku, která dosáhla na hodnotu 154 milionů sledujících, což s přehledem stačilo na překonání všech dosavadních ročníků. V loňském roce sledovalo The Game Awards pro srovnání 118 milionů diváků.
Akce tedy dokázala upevnit své postavení největší herní události roku. Všeobecný zájem o přenos možná ještě lépe charakterizuje srovnání s dalšími významnými přenosy v podobě filmových Oscarů nebo hudebních Grammy a MTV Video Music Awards.
Ani součet sledovanosti všech tří těchto akcí totiž nedosáhl na sledovanost letošních The Game Awards. Níže přiložený graf navíc prozrazuje, že zatímco zájem o tyto akce spíše klesá, tak The Game Awards nadále postupně roste.
Výsledkem jsou srovnatelná čísla s těmi největšími sportovními akcemi roku v čele s americkým Super Bowlem, který letos sledovalo u televizních obrazovek 118 milionů diváků, což je stále o 36 milionů méně než letošní The Game Awards.
Akce Geoffa Keighleyho se však nadále nemůže měřit s historicky nejsledovanějšími sportovními přenosy, kam můžeme zařadit například letošní finále Ligy mistrů (450 milionů sledujících) nebo finále Mistrovství světa ve fotbale mezi Argentinou a Francií z roku 2022 (1,5 miliardy sledujících).