Zpět na článek

Diskuze: TLOU2 nejprodávanější Playstation hrou v ČR

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Spinder
Spinder
Level 1 Level 1
20. 6. 2020 15:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ač se mi chování lidí po koroně začalo docela líbit, jsou vřelejší, mají co na srdci a nebojí se říct o změnu. Tak se to neskutečně zvrtlo a společnost je teď v dost divném rozpoložení. Herní komunita to "odnáší" nejvíc (rozvedu) je fajn že hráči jsou nespokojeni s kvalitou vydávaných her a dávají to hlasitě najevo (to je fajn) Na druhou stranu je tu zas nátlak různých levicových skupin, aktivistů, politických rozhodnutí. Ty ovlivňují hry jako také a ač se to poslední dobou mění ...majorita hráčské komunity jsou chlapy. Proto se to promítá do hodnocení her s trochu přemýšlivější nebo osobitější tématikou. Osobně nemám problém s žádnou ze skupin, vadí mi to když je to neskutečně okaté, mění to historii, vmete vám to do tváře atd. Ať to ve hrách je, je to vidět ale není to hráči vnucováno. To je to co mnohým vadí. Co se týče zvratů které popisujete (díky bez spoilerů!) ve hrách jak psal Martin jsou super, pokud hru znechutí vypnete, leknete se, brečíte. dáte jí hodnocení 0/10 stejně si jí pamatujete a to je ono ! Doteď nezapomenu jak mi umřeli moje oblíbené postavy v ME2 na konci a přesto je to jedna z mých nejoblíbenějších her díky tomu. Pokud hra vyvolá emoce je to dobře, není to na hejt (i když jsou záporné). Když už jsem u toho 10/10 a 0/10 nemá to cenu komentovat. Mrzí mě na tom že to kazí výsledný rating pro hráče který o tom přemýšlí a pak se podle recenze nemá jak rozhodnout :( tak i vývojáři kteří do toho vloží srdce a pak koukají na červená čísla u hráčů (opak vynikajících recenzích od magazínů) Jako komunita jsme se stali neskutečně toxičtí na všech frontách. Pozoruji to na sobě, mám rád hry a jak jste si všimli začal jsem být aktivní i tu v diskuzích protože se mi nelíbí kam to vše směřuje. Co jsem tímto elaborátem chtěl sdělit ? Buďme rozumní ! Peace out !

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
20. 6. 2020 15:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Spinder Velký vliv na tu toxicitu má anonymnost diskuzních fór. Co si posledních třicet hodin píšeme soukromě i ve větších skupinkách s lidmi, se kterými se známe z reálného života, také tam máme místy výrazné neshody v názorech na hru, ale diskutujeme je civilizovaně, pomocí komplexní argumentace a hlavně: s upřímným zájmem o pochopení jeden druhého. Taková diskuze je vyloženě obohacující pro obě strany. Na anonymních diskuzních fórech ale bohužel příliš často létají pouze hlášky typu "hra je blbost, příběh je špatný, všichni jsou podplacení a nebo úplně hloupí" apod.

Spinder
Spinder
Level 1 Level 1
20. 6. 2020 15:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Souhlasím, člověk se sice musí registrovat, vytvoří si alias a jde sdílet své názory na net a nikdo netuší o koho se jedná. Blokace? no problémo, založím ve vteřině nový účet. Co sleduji na různých herních stránkách, tak to rozumnou komunitu vyhnalo a zbyly jen nováčci a trollové. Na Fb to samé tam se sice ztrácí "anonymita" pořád ale toho člověka neznáš tak proč se do něj neopřít. To máš dobré kamarády :) my se ve skupinkách jen handrkujem na problémama kdo je větší "debil" a to i s lidma které znám přes 15let :) a to jsem si myslel že už jsme dospělí :D (Což odráží můj point zahořklosti společnosti)

Magomed Magomedov
Magomed Magomedov
Level 1 Level 1
20. 6. 2020 05:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak takhle nasranej jsem nebyl už hodně dlouho z nějaký hry, vypnul jsem to hned po "vy víte kdy" a už to prostě nedokázal hrát dál. Čekám 7 let na pokračování skvostu co bylo TLOU a oni z toho udělají tento hnůj, co pošlapal vše co jsem na této hře miloval, plus k tomu všemu si jedou ty svoje propagandistický sračky.

Avari.73
Avari.73
Level 1 Level 1
20. 6. 2020 01:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je statisticky nemožné, aby všichni recenzenti ignorovali tu brutální homo/gender/trans agitku a nikdo to v recenzi nedal do záporů. Už jen vzhledem k tomu, že ve společnosti je mnohem více lidí co tyhle úchylky odsuzují nebo jim začínají lézt na nervy. Takže buď jsou všichni novináři levičáci, nebo je Sony uplácí ať už jde a jakoukoli formu úplatku (hry, pozvánky na akce apod.), či funguje těžká autocenzura, kdy se někteří novináři bojí napsat, co si skutečně myslí. Mám odehráno asi šest hodin a krom audiovizuálu není co chválit. Už nemám ani chuť hrát jedničku, protože tahle hra mi ty dojmy celkem zničila. A zatím to nevypadá, že by to bylo v dalších částech lepší.

El_Scorpio
El_Scorpio
Level 51 Level 51
Hlavní platforma: PC
20. 6. 2020 09:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Avari.73 Tiež mi to príde zaujímavé, že všetci z tých stoviek recenzentov sú úplnou náhodou rovnakého spoločenského razenia a presvedečnia a nikomu nič nevadí, nepríde im to tam zbytočné/cez čiaru a podobne. Štatisticky by sa tam mala nájsť skoro rovnako veľká skupina, ktorá by hru z príbehové hľadiska skritizovala... Ale tu všade iba čítame aký je Druckmann vizionár a úžasný a nekonvenčný a pokrokový, velebený do nebies. Jediné "negatívne" recenzie na MT z radov kritikov sú stále bez známky. Niečoho sa tí recenzenti boja. Keď sú menší, tak možnosti, že nemusia dostať nabudúce kľúč v predstihu a ak sú veľkí tak zase backleashu od toxických fanboyov.

GreenArrowCZE
GreenArrowCZE
Level 20 Level 20
20. 6. 2020 12:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@El_Scorpio tak metacritic od komunity je jak číst na steamu recenze jen mnohem horší prostě víš že nemají nic na práci

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
20. 6. 2020 13:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@El_Scorpio Nepřijde mi vůbec nic divného, že mezi novináři nejsou xenofobové. Myslím, že by v takovém případě v jakémkoliv profesionálním médiu rychle skončili. Stejně tak mi nepřijde divné, že po stovkách recenzovaných her, které jsou si často podobné jako vejce vejci, když dostanou do rukou dílo, které je mimořádně kvalitní zpracováním a zároveň se odvážně snaží posouvat způsob vyprávění příběhů, náležitě jej ocení.

SlowDowns
SlowDowns
Level 1 Level 1
20. 6. 2020 01:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Doufám, že si někdo vážně nemyslí, že Martin Zavřel není fanboy. Už to zde sleduji několik dnů a vidím jak se snaží bránit hru vdechnou silou. Kdokoliv má opačný názor, tak dostane buď nějaký vtípek o ,,druhém táboru,, nebo jen: StEjNě Si To NeHrÁl. Přesně tyhle lidi by neměli recenzovat určité hry. (Jako já bych nemohl recenzovat nikdy DOOM, protože tu herní sérii miluji). Recenze nejsou zaplacené, ale pochopitelně se vždy přimhouří oko, aby se Sony nezlobilo. Protože čísla jako 0 nebo 10 jen označují hranici hodnocení, ale nic jako 10/10 neexistuje a nikdy nebude. Tohle není komentář proti panu Zavřelovi. Respektuji jeho práci, ale už jsem přečetl plno vašich komentářů a článku a co se týče TLOU2 nejste objektivní. Přesto přeji hodně štěstí v práci a psaní recenzí a článku. (Taky neříkám, že je TLOU2 nejhorší hra na světě. Je to jistě nadprůměr, ale měli jsme tu hry, které změnili herní svět nebo dokonce definovali celé žánry)

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
20. 6. 2020 01:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SlowDowns Děkuji za přání. Jak jsem sám psal, jsem fanboy dobrých videoher a řeším je zřejmě o něco vášnivěji, než je standart. Rozhodně se ale snažím dát prostor názorům druhé strany, jen tedy opravdu mám problém, pokud hru hodnotí někdo, kdo ji nehrál. Po víkendu bychom tu měli mít články i diskuze, dostatečně reprezentující lidi, kterým se TLOU2 tolik nelíbí. Snažil jsem se o to už v minulých týdnech, jak jsem vysvětloval v diskuzi.

bokas
bokas
Level 42 Level 42
19. 6. 2020 19:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Musím říct ,že ta CE se fakt povedla.

Mety15
Mety15
Level 1 Level 1
19. 6. 2020 18:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zatím jsem na začátku hry a jsem nadšen. Ty detaily jsou boží. I když se mi některé zvraty nebudou líbit, tak to nebudu okamžitě kritizovat. O to jde, příběh má být nečekaný a to, že se některým nelíbí je normální, ale nemusejí hned celou hru bojkotovat jen z principu. Zatím to pořádně nikdo nedohrál. A je mi jedno, zda je tam LGBTQ komunita. Ve světě taky je, tak proč by nemohla být ve hře? Vždyť je to normální. Takové škatulkování je děs. Odsuzovat člověka jen na základě orientace, rasy nebo jestli je vegan je blbost. Je to jeho život a barva pleti nebo orientace se nedá změnit.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
19. 6. 2020 17:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To není nic divného, prodeje hry v sérii určuje především kvalita předchozího dílu a jednička svého času spoustě lidí vzala dech. I dnešním měřítkem jde stále o skvělou hru, proto to samé lidi čekají i od dvojky a kupují jako o život. A to v tom čísle ještě nejsou lidi jako já, kteří čekají na PS5 verzi, případně ti, kteří kupují hry až ve slevě či GOTY edici, a těch tu asi taky bude dost.

Dubik
Dubik
Level 29 Level 29
19. 6. 2020 16:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ještě je tu 3. skupina -Ta , která viděla leak dostala z toho šok 4. skupina - po leaku zrušila předobjednávku a tím pádem ušetřila peníze :) Ten leak bylo to nejlepší co se mohlo stát, aspoň lidi ví do čeho šli nebo alespoň měli tu možnost.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
19. 6. 2020 16:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dubik 3. a 4. skupina jsou myslím ti samí lidé a vlastně mají hodně společného s 1. skupinou 😀 Naughty Dog vždycky říkali, že půjde o příběh zběsilé pomsty. Bylo jasné, že ji musí něčím vyprovokovat - a je jim ke cti, že to zvládli tak efektivně nejen v rámci příběhu, ale také v rámci probourání čtvrté stěny a dopadu na hráče.

Dubik
Dubik
Level 29 Level 29
19. 6. 2020 17:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Ovšem pokud Martine sleduješ Naughty Dog, tak už víš , že se dokonce dobrovolně hlásí k té agendě na své fb stránce a přiznávají to. This month is important for many reasons. It's #PRIDE in the U.S. and we're honored to support the LGBTQ+ community and the movement towards lasting change through intersectional equality, representation, and inclusion. Life free of prejudice and injustice should be universal. (je to komunita trans,homosexuálů a kdo ví čeho dalšího) Neil Druckmann se po leaku ještě vymlouval, že jsou to lži přitom lže všem, protože hra tyto prvky obsahuje. Sony navíc blokuje Like - Disslike u TLOU II videíí což je taky komedie. Sony nedokáže čelit a snést kritiku zkrátka a hra už vyšla, takže se spoilerama to nemá už co dělat. Osobně doufám, že CD Projekt nezačne ve svých hrách s něčím podobným. Sice jsou to Poláci, ale už jsou s USA taky dost provázaní, takže možný je vše. Kdyby mě vnutili v Cyberpunku něco podobnýho , tak bych byl fakt hodně nasra.ej naštěstí je to rpg , takže si tam i tahle komunita může stvořit co je napadne. Bohužel v TLOU II člověk nemá na výběr prostě to musí absolvovat a nebo nehrát.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
19. 6. 2020 17:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dubik Propagandě jsem se poměrně detailně věnoval i v recenzi. Jak jsem psal, je tam, ale ne tolik, aby to zkazilo zážitek ze hry.

Dubik
Dubik
Level 29 Level 29
19. 6. 2020 17:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Ano všiml jsem si , že to tam je což je snad zmíněno v jediné recenzi u nás což ocením. Ovšem mě prostě přijde, že recenzenti co se týče sony her si nedovolí dát nižší známku než 8/10, protože pak by jim sony už žádný hry na recenze zkrátka neposlala.

GreenArrowCZE
GreenArrowCZE
Level 20 Level 20
20. 6. 2020 11:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dubik Sony tak něděla přehnaní hry jak EA,Ubisoft a Uncharted byl boží oproti Tomb Raider a God of War 1,2,3 jsou nejlepší rubačky řekl bych že microsoft musí oproti konkurenci podplátit recenzenti prot lepší hodnocení jediný Forza Horizon bylo dobrý z xbox her

Drtikol
Drtikol
Level 1 Level 1
19. 6. 2020 15:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ty agitka zde by byla kouzelná, kdyby to nebylo myšleno vážně :-D . Nejprodávanější hra =/= všemi oblíbená . "To přeci není možné že tu hru všichni nemilují, když dostala milionkrát 10 z 10 .REEEEEE."

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
19. 6. 2020 16:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drtikol Je už dlouho zřejmé, že určitým skupinám lidí hra půjde hodně proti srsti. A že právě ti budou jako vždy nejvíc křičet, alespoň ze začátku. Sám jsem hodně zvědavý na reakce během/po víkendu, ale odmítám brát vážně tisíce nul na Metacritic a hodnocení hry od lidí, kteří ji nehráli. Naopak fanoušci věděli, že je kolem hry plno kontroverze, prakticky se nemohli vyhnout spoilerům několik měsíců, ale stejně dnes peněženkami volili v její prospěch. Tak uvidíme po víkendu.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
19. 6. 2020 16:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Já zas odmítám 5000 5* recenzí na PS Store před vydáním hry .... člověk si nevybere 👍Prostě to chce spustit hodnocení až při vydání hry a vlastnit hru 👍

ovi
ovi
Level 25 Level 25
Hlavní platforma: PC
20. 6. 2020 18:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Johny Watch Dogs 1 taky dobře prodávalo.

CHlebaCZ

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hral jsem jednicku a cekal jsem od dvojky vice hrani než filmečku,ale zmylil jsem se, z 20 hodin hrajete pouze 1/4 zbytek film

Troglodyt

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

12 hodin in a stále bomba

Kouvil

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To ja vim, jen poukazují na to, že hra začíná omluvou, což už se dá brát jako PC masáž ale hru kvůli tomu nehanim

Blasmo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odehráno mám zatím 14 hodin a hra se mi libí. Víc mi sedí tenhle poloopen world než přísný koridor. Žadný propagace jsem si ve hře zatím nevšimnul. Nebo pokud si daj lidi, co se maj rádi, pusu a někdo to považuje za propagaci tak pak asi jo. Vadí mi pouze, že i u takhle namakaný hry jsou některý nesmysly, nechápu jak to tam můžou dát? např.: ~~ Když plavou Joel a Ellie k muzeu dinosaurů a potápí se s baťohama pod vodu. Tak si říkám proč si je nesundali, vypadá to nesmyslně. A když pak holka z baťohu loví walkmana, to už je moc. To tam nemohli dojít po souši? A pak to odpalování těch nášlapných pastí cihlama. Snažil jsme se to několikrát neuspěšně přeskočit. O to víc je to do očí bijící, když ty provazy jsou sotva po kolena a stačilo by je prostě překročit, ani skákat není potřeba, ale to nejde. Hra je promyšlená, má spoustu pěkných detailů, ale některý tyhle věci mě dokonale "vytrhnou" z herního zaujetí, působí to prostě amatérsky.~~

Kouvil

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Blasmo Hra mě taky zatím baví a užívám si ji, ale za povšimnutí stojí hned začátek kde se bílý muž omlouvá Elie za své chování... To je třeba jedna z těch věcí co někoho štvou

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
20. 6. 2020 23:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kouvil Jsou na americkém venkově, tam dává perfektní smysl, že se postarší bílý barman chová takhle.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
20. 6. 2020 23:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Blasmo Díky za průběžné dojmy! A teda wow, tomu říkám pozorné studování detailů... Dokud hry nebudou 100% simulace reality jako na holodecku ve Star Treku, tak tam asi vždycky budou nějaké kompromisy (neříkám, že ty vámi zmíněné nešly relativně snadno vyřešit).

pavelblau

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Možná změní, ale jinak. Až prosáknou i do mainstreamu zprávy o brutalitě, která už mnohde překračuje psychickou míru snesitelnosti, bude se na hry pohlížet s ještě větší nedůvěrou. Protože kupř.]hrát za psychopata a vraha a ještě si to pochvalovat, to nepřinese videohrám ani sony ani hráčům, nic dobrého.

Krabat

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Doufám, že něco změní. Minimálně to, že podobných příběhových SP her bude vycházet daleko více. TLOU2 ukazuje i cestu, jak dělat AI. Třeba to, jak nepřátelé dokáží koordinovaně postupovat, je neskutečné. Tohle moc her neumí. Přemýšlím, jestli vůbec nějaká jiná hra dokáže takhle věrně zpracovat boj s různými typy zbraní? Mou oblíbenou taktikou bylo někoho potichu zabít a nastražit u něj výbušninu. Pak jsem hodil sklenici a zvukem přilákal ostatní. To mi vycházelo asi hodinu. Pak mě doslova odzbrojila hláška nepřítele, který křičel na svého parťáka, aby tam nechodil, že by to mohla být další past. Prostě nechápu ještě teď. 😎 A když také vidím ty nenávistné komentáře, bude potřeba více podobně kontroverzních her. Mám totiž dojem, že přeceňuji západní společnost v jejím vztahu k menšinám. Já mám na to názor, který jsem popsal níže. Prostě rezervovaný vztah. Nejásám z toho, ale nenávist a házení špíny je opačný extrém. Myslel jsem, že jsme jako společnost dál. :?:

Michal3572
Michal3572
Level 1 Level 1
21. 6. 2020 13:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Tak u toho druhýho odkazu jsem měl dobrý bobky, když jsem si šel v klidu upravit zbraň a najednou slyším, jak se za mnou začínají ozývat a přibližovat kroky jak na mě někdo běží... :D

Krabat

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já právě nespěchám, fakt si užívám každý okamžik a prohlížím všechny detaily. Když jsem za nemocnicí, doufám, že je ještě dobrý kus hry přede mnou. 😂

Krabat

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ono se tam toho až tak moc nestalo. Jde o zpracování jedné konkrétní lokace a pár rozhovorů na dané téma, které jsou podle mě zbytečné: Je to myslím první den v Seattlu. Ellie a Dina najdou LGBT obchod. Všude duhové vlajky, duhové chodníky, plakáty a knihy s homosexuální tématikou atd. Dina ukáže Ellie jednu takovou knihu a říká jí, že je to jako o nich dvou. A Ellie odpoví něco ve smyslu, ať nepřehání. Při prozkoumávání lokace je tam podobných narážek celkem hodně.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
20. 6. 2020 16:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Krabat Wow, tak ten obchod si pamatuji, ale očividně jsem ho dostatečně neprozkoumal, protože tuhle konverzaci jsem opravdu minul. Děkuji za tip, půjdu se na to podívat 👌

J.Rose

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hele, já to přiznám. Možná jsem moc měkký a citlivka. Ten příběh je rozhodně odvážný a to, že mi ve všem nesedí, je hlavně můj problém. O té hře se bude mluvit, ještě za 10 let, ať se to někomu líbí, nebo ne.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
20. 6. 2020 16:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@J.Rose Skvělý přístup. Momentálně mimochodem padl další rekord na Metacritic (v množství hodnocení uživatelů), hra opravdu trhá rekordy na všech frontách, takže ať už v dobrém nebo zlém, mluvit se o ní bude zřejmě dlouho - a možná také ledaco změní.

J.Rose

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mírný spoiler ~~Osobně mě sere hlavně Abby. Chápu její motivaci, ale neschvaluji ji. Autoři se snaží, ale já k ní necítím, ani zrnko sympatie a je pro mě těžké, za ní hrát. Toť vše. ~~ Jinak je to bomba!

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
20. 6. 2020 16:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@J.Rose ~~Abby je rozhodně na začátku hry vystavěná tak, aby ji hráč co nejvíc nenáviděl 😉 ~~

Krabat

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vztah těch dvou holek mi připadá roztomilý, nevinný. Za mě palec nahoru, takhle to mělo zůstat. Alespoň, co jsem viděl doposud (mám za sebou nemocnici), bylo zpracování této tématiky naprosto v pořádku a nemůže žádného normálního člověka urazit. Za zcela zbytečný, možná až provokativní, považuji ten obchod s knihami. Ten už si mohli odpustit, respektive ubrat na propagandě a většina lidí by neřekla ani popel. Je to jen můj názor na věc. Z mého pohledu LGBT komunita takovou reklamu nepotřebuje, spíše jí ublíží. V civilizovaném západním světě, kam řadím i naši zemi, nemají problém a většinová společnost je bere. A v zemích, kde vládne myšlenkový středověk, tohle spíše ublíží.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
20. 6. 2020 16:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Krabat Tak teď si nejsem jistý, jestli jsem něco minul, zapomněl nebo nepochopil... Co se stalo v obchodě s knihami? (použijte případně tlačítko spoiler prosím)

Rack
Rack
Level 28 Level 28
20. 6. 2020 16:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel LGBT je na západě normální věc a valná většina lidí ji bere naprosto v pohodě. Problém je v tom že mají pořád nějaké problémy, cítí se jak kdybychom je chtěly kamenovat na ulicích nebo co. Přitom když se půjde na východ tak tam jsou tito lidé DOSLOVA kamenováni na ulicích a nikdo ani necekne, ale u nás se musí bojovat za jejich práva a všude se cpát ta jejich propaganda stupidní. To samé platí pro rasismus

GrindyCZ

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Není toxicita stejná jako anonymní overhype :-D omlouvám se že jsem to musel napsat, mám rád Sony, ale někdy komunita to přehání a chová se opravdu škaredě k ostatním, že mají něco navíc.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
20. 6. 2020 16:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@GrindyCZ Samozřejmě, že špatné příklady se najdou na všech stranách.

Spinder
Spinder
Level 1 Level 1
20. 6. 2020 16:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@GrindyCZ To škatulkování na PCMR, Sonyfanboys, MS má nějakou skupinku ? :D a jiné jen přikládají pod kotlem. Je to jak když kůň dostane ty klapky na oči aby viděl jen rovně.

SpeedyRedy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokusím se argumentovat aniž bych byl konkrétní kvůli spoilerům ale kdo nehrál a má to v plánu, doporučuji nečíst. Píšu kvůli hejtům na metacritic a dalším. Jde se na věc. Prostě jednu osobu dohnala její minulost. Bylo to logické a mělo to smysl. Pokud jsme se v první hře v post-apo světě snažili najít smysl po ztrátě drahocené milované dcery, a budovali jsme nové přátelství, tak v této hře je tomu velmi podobně. Máme zkušenosti, něco jsme už zažili a nyní přišla situace, při které musíme překonat vůbec tu největší překážku a najít smysl dál žít v tomto krutém světě, prostě krutý svět TLOU se vším všudy. Kdyby ten incident byl nějaký laciný ale má tak dobře udělaný smysl a logiku. Za mě spokojenost. Sexuální chování Ellie je úměrné k jejímu věku, prostě po pubescenci přichází adolescence. Dina je fajn parťák na cestu, řekl bych. Dost si hru užívám, díky počátečnímu šoku mi připadá vše lépe vstřebatelné, ten svět mě dokáže pohltit a podstrčit emoce, které patrně má v hráči vyvolat. Je to fakt pecka. Hratelnost mě velmi baví, parádní ovládání, nové pohyby, houpání na laně a šplhání, někde i nějaké ty puzzle, dobré gradační tempo i dávkování soubojů včetně jejich variability, průzkum prostředí je dobře tempován, a grafika? Fenomenální. I když ještě nemám dohráno, užívám si to a je to naprosto fajn. Nicméně nepřekonání počátečního šoku některých je holt daň, která hru škatulkuje do skupiny že tahle hra není pro každého. Trochu mi to dalo vzpomenout na za mě velmi povedený film v již dosti vyčerpaném světě a s vyčerpaními postavami tedy film Terminátor Temný osud. Mnoho lidí prostě nepochopilo, že T-800 v T2 ukázal lidskost, a zde po splnění svého úkolu se vybarvil. Kdo vzpomene jak Johnovi na konci filmu T2 říkal, "Teď už vím proč pláčeš ale toho já nikdy nebudu schopen". Dost lidí totiž šokovalo, že Carl zkoumal lidské chování, poté co byl osvobozen, když soudný den Skynetu nenastal. Byl to první film po T2, který měl co říct a přidat. Navíc kdo by chtěl koukat na techniku po soudném dni, kterou jsme si představovali v roce 1984. Myslím, že byla už dost zastaralá. Tím chci říct, chce to jít dál jako zde s TLOU2.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
20. 6. 2020 15:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SpeedyRedy Děkuji za pečlivě rozepsaný příspěvek, za mě naprostý souhlas 👌

TJK

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdyby mi kamarád řekl, že je příběh parádní, tak pochybuju o jeho schopnosti rozeznat dobrej příběh od špatnýho.

Martin

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TJK Ne asi půlka hry se tě snaží přesvědčit jak jsou všichni hodní atd ale hodní lidé se nevydávají na x měsíční cestu za pomstou XD a to samé platí opačně člověk co zabije všechno ale ušetří člověka který za vše může neexistuje a nebude :D to je jako kdyby Kratos řekl tátovi sorry že jsem zabil tvoje bratry , ženu , atd a zničil ti říši čau jdu na sever

Reklama
Reklama