Jediný styčný bod je snad jen přítomnost mimozemšťanů, víc ale nečekejte.
Odhalení novo-staro-jiného dílu Prey překvapil. Jestli potěšil nebo ne, to už je u každého jiné. Od původní podoby Prey 2 je nový Prey úplně jiný. Dokazuje to jak trailer, tak slova Pete Hinese, který na E3 všechno uvedl na pravou míru.
Nejdřív řekl, že v Arkane vzali z Prey jenom základní koncept a postavili z toho vlastní hru. Ta mimochodem nebude hororovkou, ale bude spíše obsahovat řadu psychologických prvků.
„Náznak toho můžete vidět už v traileru, ale Prey je předně akční hrou z pohledu první osoby. Je to hra založená na systémech a možnostech, což je u Arkane poznávacím prvkem. Všechno ve světě Prey má svůj smysl a není to tam jen tak.”
„Je důvod, proč je vesmírná stanice, ve které jste, v takovém stavu. Ale na to si přijdete sami. Samotná hra ovšem není v otevřeném světě. Je to takový podobný level design jako v případě Dishonored, kdy zkrátka máte obrovské možnosti jak daný úsek splnit.”
Co všechno se z toho nakonec vyklube, o tom můžeme jen hloubavě a dlouze debatovat. Snad uvidíme více na letošním QuakeConu, případně GamesComu.