Tomb Raider bude mít ambiciózní souboje
Tomb Raider Novinka Tomb Raider bude mít ambiciózní souboje

Tomb Raider bude mít ambiciózní souboje

Michal Maliarov

Michal Maliarov

14

Karl Stewart z Crystal Dynamics nám vysvětlil, proč zatím v gameplay záběrech z výstavy nebylo možné vidět pořádný souboj.

Reklama

„Pokud máme překopat celou sérii, napřed musíme lidem ukázat, proč to tak děláme a kdo nyní Lara je,“ řekl Stewart v rozhovoru pro Kotaku. „Souboje jsou pro nás velmi, velmi důležité. Sestavili jsme kompletně nový tým, který se stará jen o ně.“

„Rvačky jsou ambiciózní. Byly ambiciózní, když jsem je poprvé viděl a dobře zapadají do celkové atmosféry hry.“

Ve všech předchozích dílech série začínala Lara s ikonickým párem pistolí. Nyní ale budou muset hráči dosáhnout s Larou určitého psychologického limitu a oblasti ve hře, kdy už je bude moci, nebo spíše bude chtít vzít do ruky.

"Nebudeme začínat hru ve stylu 'tady máte dvě pistole a uvažte ji copánek', protože je to nanic,“ vysvětlil Stewart. „Chceme, abyste si k těm potřebným věcem vybudovali respekt a vztah. Vážeme na ně i psychologické pouto, aby si hráči nemysleli, že to je jen další část inventáře. Na začátku hry totiž pistole nosí Lařin mentor, kapitán Conrad Roth. Lara jej má hrozně ráda, od samého dětství. A ví, že jej musí zachránit.“

Pouť od ustrašeného teenagera k nebojácné archeoložce s dvojicí pistolí, kterou se Lara musí stát, rozhodně udá směr dalším pokračováním, která jsou téměř nevyhnutelná. My se ale těšíme na její začátek, protože je to zkrátka něco čerstvého a dle všeho i dobře uvařeného.

Tomb Raider vychází příští rok pro PC, PS3 a Xbox360.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama