Zpět na článek

Diskuze: Tomb Raider: Definitive Edition běží na každé konzoli jinak

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Mtj@88
Mtj@88
Level 1 Level 1
26. 1. 2014 11:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Twl ten vývojář má ale argumentace. Mě by zajímalo kam to zahrál o čem se bavil když se ho zeptali na verzi X-one. Nutno podotknout že konzole je na trhu něco přes pár týdnů a že jde o běh na dlouhou trať a k tomu každou verzi dělal jiný tým tu pro PS4 studio Nixxes a tu pro Xbox One autoři Sleeping Dogs což rozdíly v fps mohlo taky sehrát nějakou roli.

Bonny
Bonny
Level 1 Level 1
24. 1. 2014 19:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak některé tituly byly rychle splácané aby mohli vyjít s vydáním (proto nejsou ještě 100% optimalizované) . I tak hry na nových konzolích vypadají zase o fous lépe oproti starým. myslím si, že i tak nám nabídnou suprovej herní zážitek. Už aby byl rok 2015 a já si moh Xko pořídit

Skapco
Skapco
Level 1 Level 1
24. 1. 2014 18:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

RUDY: To je teda fakt ''Power'' ked sotva vysla a ledva zvlada sucastne hry

Bonny
Bonny
Level 1 Level 1
24. 1. 2014 11:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pardon, nemam konzoli jen PS2

Bonny
Bonny
Level 1 Level 1
24. 1. 2014 11:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Darius: s temi fps to tvrdim porad a nemam PC. Xko si poridim nejen kvuli hram, ale taky kinectu a nove telce

Darius
Darius
Level 1 Level 1
24. 1. 2014 10:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ConnorCZ: Koukám že absolutně nerozumíš o čem mluvíš. Očividně ani nevíš co to sdílená paměť je . Koukni na wiky . Grafika u PS4 využívá RAM stejně jako grafika u Xboxu. Jen je hold rychlejší.

Ještě takový malý postřeh pro nás co hrajeme na PC, pamatujete si ještě, jak nám před pár měsíci konzolisti tvrdily že lidské oko nezvládá více jak 24FPS a že tedy více FPS není potřeba To byli krásné časy.

ConnorCZ
ConnorCZ
Level 1 Level 1
24. 1. 2014 08:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Koukám, že tu nikdo nerozumí tomu HW co maj ty konzole. X1 prostě nedá v žádném případě takovou hru na 60 FPS (ani na 50) na grafice se sdílenou pamětí. Je to strašná sranda, jak ten X1 nebude za rok stíhat už vůbec PS4! ! !

Ratos
Ratos
Level 34 Level 34
24. 1. 2014 07:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

darkramm88-maxmax kuti nejakou trapnou konspiracni teorii a hleda nejakej ubohej odkaz:) vsak neboj on prismrdi....

Jinak tohle se mi moc nezda ze by ps4 verze bezela na 60 fps a xone jen na 30, dokud to neni oficialni tak neverim, ale jestli to bude pravda tak je to fail jak prase!

bean
bean
Level 43 Level 43
Hlavní platforma: PC
23. 1. 2014 19:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

RUDY:

RUDY
RUDY
Level 1 Level 1
23. 1. 2014 18:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

PlayStation 4 Power. 👍

darkramm88
darkramm88
Level 1 Level 1
23. 1. 2014 18:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kde je maxmax ?

Skallagrim
Skallagrim
Level 1 Level 1
23. 1. 2014 17:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Microsoft pls.

Lukkys

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je celkem šílené, Xko pomalu ani nevyšlo a už běží na svém minimu 30FPS u dnešních her. Nechci vědět jak na tom ty hry budou vypadat za 5 let, aby si udrželi stále těch hratelných 30 FPS.

Tím nechci nikoho odrazovat, je to jen vaše volba za co vyhodíte peníze, jen se pak nedivte.

astheN
astheN
Level 1 Level 1
23. 1. 2014 16:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[ odkaz ]

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
23. 1. 2014 16:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Darius - ja si tim taky nejsem jistej, nikdo to oficialne nikdy nerekl, ale vem si jak to funguje na pc, v-sync a mas taky 30 nebo 60, cokoliv mezi tim je spis na skodu, u konzoli neresi obnovovaci frekvenci monitoru, ale musi to fungovat nejak podobne, pokud pojede 30 fps tak z duvodu ze na 60 nema a spekulace nad tim proc zrovna 30 jsou jen spekulace, nikdo k tomu nic nerekne, ale ja si to zduvodnil tak, jak jsem to zduvodnil

Chepa
Chepa
Level 1 Level 1
23. 1. 2014 16:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud tam nešvihnou nejaké hardcore AA tak bych nevidel problem proč by to ta "true next-gen" konzole neměla zvládnout.

Shaak - s AA mas pravdu ale SSAO ti moc vykonu nebere.

skylines
skylines
Level 0 Level 0
23. 1. 2014 16:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rozdíl ve výkonu je v podstatě jenom na papíru ale fakticky není skoro žádný takže to bude nejspíš tou divnou architekturou co zbastlil Microsoft s tím jejich xbox firmwarem a nástavbou Win8 pro uživatelské prostředí které díky tomu že je to v podstatě win 8 žere výkon jak kyselina

Darius
Darius
Level 1 Level 1
23. 1. 2014 15:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Alfajk: To je hodně zvláštní. . vůbec netušil že to tak je. Nemáš náhodou link, kde si na tohle přišel? Protože když se člověk koukne na všelijaké průběhy her co teď na konzole vychází tak u většiny z nich FPS dost kolísá.

Klidně bych věřil že na Xboxu to pojede o něco hůř, ale výkonový rozdíl nemůže byt 30FPS. PS4 je sice výkonější, ale ani omylem není 2x tak výkona jako Xbox.

PS: Nejede link na zdroj, to pak člověk začne pochybovat jestli se má cenu takovouhle novinkou vůbec zabývat

Newek23
Newek23
Level 1 Level 1
23. 1. 2014 15:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Alfajk: S tím tak úplně nemáš pravdu, protože to tak nemusí být vždy. Třeba Killzone Shadow fall nemá lock a jede od 30fps až po 60. Je to spíše záležitost samotného enginu jak se s tím unlockem umí poprat.

K tomu jestli Xbox One verze pojede na 30, nebo 60fps se vyjadřovat nebudu, je to jen spekulace. Ovšem pokud pojede na 30fps, tak je to prostě jen špatnou optimalizací enginu a leností vývojářů. I Xbox One má ještě velký potenciál a současné hry ho rozhodně , , neždímou, , na 100%

Alphonse800
Alphonse800
Level 3 Level 3
23. 1. 2014 15:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

30 a 60 fps je k**va rozdíl. Když ti během náročný scény spadnou fps ze 60 na 45 třeba, tak si toho ani nemusíš všimnout, ale stát se to z 30 na cca 25-22 fps tak je to hamba. Tady je vidět, že XboxOne je výrazně slabší na hardware než PS4, proto už začínají osekávat. A to jsme teprve na začátku životního cyklu! ! ! ! Nechci vidět ten rozdíl za pár let, to bude něco na způsob staré generace konzolí vs PC.

bean
bean
Level 43 Level 43
Hlavní platforma: PC
23. 1. 2014 15:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Alfajk: Jo, to chápu, ale pořád můžou trošičku ubrat na nějakých efektech (AA, SSAO) , aby to šlo 60FPS pořád.

Ripper
Ripper
Level 19 Level 19
23. 1. 2014 15:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to je tak, kdyz se vyrabi konzole jenom na hry a druha jako multifunkcni obyvak...To se proste musi nekde projevit

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
23. 1. 2014 15:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

shaak - rozdil ve vykonu neni tak velkej, ale musti to byt tak, jak to je, bud to pojede 60 a nebo to pojede 30, neni nic mezi tim, kdyby to lockli treba na 45 tak by vznikli problemy se synchronizaci a dalsi veci, jako treba fps dropy, proto, i kdyz ma xbox one vykon treba na 50 fps (na 60 proste nema) , tak to musi bejt 30

bean
bean
Level 43 Level 43
Hlavní platforma: PC
23. 1. 2014 15:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Až se mi nechce věřit tomu, že ten rozdíl ve výkonu je až tak velký.

Reklama
Reklama