Tomb Raider je pro Square Enix velmi důležitou značkou
Rise of the Tomb Raider Novinka Tomb Raider je pro Square Enix velmi důležitou značkou

Tomb Raider je pro Square Enix velmi důležitou značkou

Michal Burian

Michal Burian

24

Jak se prodávají poslední dva díly dobrodružství Lary Croft?

Reklama

Z venčí by se mohlo zdát, že Lara Croft to má u vydavatelské společnosti Square Enix dost nahnuté. Zejména z důvodu nesplněných očekávání s prodeji restartu Tomb Raider z roku 2013, který se o rok později dostal na PlayStation 4 a Xbox One. Vedení firmy ale přiznává, že v té době neměli celkově dobré výsledky a pro Tomb Raider stanovili velmi vysoká očekávání. Podle slov generálního ředitele byla očekávání extrémně vysoká.

Naštěstí tohle nedorozumění nemá na budoucnost Lary Croft ve Square Enix vliv. Yosuke Matsuda, generální ředitel Square Enix, se v rozhovoru pro GamesIndustry.biz nechal slyšet, že Tomb Raider je pro ně velmi důležitou značkou a nic se na tom nezměnilo.

Kolik se prodalo kusů? Reboot z roku 2013 se může pochlubit více než 11 miliony kusů, zatímco pokračování s názvem Rise of the Tomb Raider z roku 2015 má na kontě téměř sedm milionů kopií. Musíme si ale uvědomit, že Rise of the Tomb Raider vyšlo s podporou Microsoftu nejprve na Xbox One a Xbox 360. Až poté na PC a za nějaký čas i na PlayStation 4.

V tomto případě jsou zajímavá data ze SteamSpy. Podle nich má Steam verze Tomb Raider na kontě 5 milionů kopií a dva miliony Rise of the Tomb Raider.

Snad se brzy dočkáme oznámení dalšího dílu, na kterém by ve studiu Crystal Dynamics měli pracovat.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama