Pokud si myslíte, že bude chystaný reboot série Tomb Raider spoléhat především na filmečky a quick-time scény, jste na omylu.
Výstava E3 představila brilantní demoverzi nejnovějšího dobrodružství Lary Croft. To však bylo v mnohém naskriptované a protkané quick-time situacemi, kdy musí hráč rychle mačkat potřebná tlačítka. Noah Hughes z Crystal Dynamics nás nyní v rozhovoru pro Gamespot uklidňuje, že se zdaleka nejedná o jediný způsob budování atmosféry ve hře.
„Tou nejdůležitější věcí bylo pro nás vytvořit intenzivní a filmový zážitek. V určitých chvílích to dle nás jde nejlépe právě s využitím quick-time momentů. Rozhodně to ale není primárním nástrojem pro dramatické situace,“ řekl Hughes.
Mezi nejzářivější budovatele atmosféry patří práce kamery, animace, zvuková stránka a velké události, které se dějí kolem vás. To vše v kombinaci přinese silný emocionální podtext.
„V našem připraveném demu bylo opravdu hodně předskriptovaných situací, ale to je pouze začátek. Chceme uvést hráče do příběhu co nejefektněji,“ dodal Hughes.
Doufejme tedy, že se po akčním začátku situace uklidní a my dostaneme do rukou možnost pořádně prozkoumat rozlehlý ostrov a Lařiny zablácené šortky. Na to se přece všichni těšíme, no ne?