Bojovat budete hlavně o hradby <strong>+ představení Upírů</strong>.
V minulých dílech série Total War jste mohli napadnout město prakticky z jakéhokoliv směru. Total War: Warhammer zajetý koncept dobývacích bitev výrazně mění. Útočit budete nyní jen na jeden či dva body. Boj se v prvních fázích bitvy zaměří hlavně na hradby, které dají hráči dostatek prostoru k manévrování a taktickým akcím.
Výrazná redefinice dobývacích bitev byla pravděpodobně provedena hlavně kvůli AI. Umělá inteligence v posledních dílech Total War při obléhání nebyla schopná aktivně reagovat na větší počet průlomů v obraně. Nyní by díky primárnímu zaměření frontální útok měla AI bránit své pozice o něco lépe než v minulosti. Útok v jejím podání by měl být promyšlenější. V boji bude využívat rezerv, rasových výhod a trhlin v obraně. Snad se díky této inovaci posunou bitvy o města na novou úroveň.
Brzy bychom se měli dočkat nových herních záznamů z právě zmíněných dobývacích bitev. Mezitím následuje představení frakce Upírů, o které bylo prozatím řečeno minimum informací.
Total War: Warhammer vychází díky novému odkladu za dva měsíce. Doufáme, že se tvůrcům podaří jejich projekt vyladit lépe než předchozího Attilu či Rome 2.