Studio se zároveň omluvilo veřejnosti za vypuštění mylné informace o teroristickém útoku v Singapuru.
I když jsme u série Call of Duty zvyklí v podstatě na ledacos, přeci jen všechny zaskočila zpráva o tom, že Black Ops 3 verze pro PS3 a Xbox 360 nebude obsahovat singleplayerovou kampaň. Activision tento kontroverzní krok brání slovy, že hardware starých konzolí je nedostačující. To však valnou většinu hráčů neuklidnilo. Nyní se k tomuto rozhodnutí vyjádřil vedoucí vývoje kampaně a zombie módu, Jason Blundell z Treyarchu.
„V Treyarchu se soustředíme pouze na současnou generaci konzolí, PS4 a Xbox One (PS3 a Xbox 360 vyvíjí studia Beenox a Mercenary Technology, pozn. redakce). Když jsme se dozvěděli, že verze pro starou generaci musí přijít o část svého obsahu, aby to konzole vůbec zvládly... Řekl jsem si: "Dobře, musíme odebrat tohle a tamto a toto zase vrátit zpět", z mého čistě sobeckého pohledu jsem plně souhlasil s rozhodnutím Activisonu odebrat kampaň, protože jsem nechtěl druhořadý zážitek. Tudíž jsem plně souhlasil.“ řekl Blundell v rozhovoru pro britský Eurogamer. „Pokud bychom něco vzali a museli to po kousíčkách odebírat, tak by mě to ještě více naštvalo, abych byl upřímný.“
Je pochopitelný, že se hráčům odebrání kampaně pro staré konzole nelíbí. A ani snížení ceny o pouhých deset dolarů nikoho neuklidní. Mezi některými hráči převládá myšlenka, zda má ještě vůbec cenu hru vydávat pro Xbox 360 a PS3.
Treyarch kromě odebrání kampaně řešil i kontroverzi, kterou vyvolal na Twitteru. Před dvěma týdny vývojáři zveřejnili status, kde je zachycen teroristický útok v zaplaveném Singapuru. Jednalo se samozřejmě o fiktivní událost, která se objeví ve hře. Bohužel se našli lidé, kteří vzali tuto zprávu vážně a uvěřili jí. Jason Blundell se nakonec omluvil za poplašnou zprávu, kterou vypustili na svět.
Nakonec zde mám již třetí video, které hráče seznamuje se schopnostmi CyberCore. To hráče naučí, jak se rychle a neviditelně pohybovat po bojišti, od bleskových výpadů až po dočasnou neviditelnost.