Zpět na článek

Diskuze: Trine 3 selhalo, protože vývojářům došly peníze

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

MOLLY
MOLLY
Level 37 Level 37
24. 8. 2015 16:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mikefiser: Já souhlasím s Corvus. Když nepočítáme marketing, tak by takovou hru bylo schopné nějaké indie studio o pár lidech vytvořit za desetinu ceny.

Ono jestli studio ví že na tom nemusí být v budoucnu dvakrát dobře s financema a vyvýjí si třeba vlastní engine atd. tak se není čemu divit.

ElementGamer
ElementGamer
Level 1 Level 1
24. 8. 2015 14:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak řekl Degu, měli se na to vykašlat, udělat normální další díl a až by se jim to vrátilo, tak pak teprve "inovovat" a hrát si se 3D.

Strec
Strec
Level 26 Level 26
24. 8. 2015 14:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Stačilo by, kdyby udělali 2. 5D hru s nějakyma lokacema 3D. Inovace by tam byla a některy lokace, kde je to 3D spíš na obtíž by odpadli a jinde, kde by měli význam by prostě byli.

Behavioralista
Behavioralista
Level 1 Level 1
24. 8. 2015 14:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To chtěli jako 15 000 000 z komunitního financování na tuto sračku?

Lootmaster
Lootmaster
Level 1 Level 1
24. 8. 2015 13:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podle mě měli vývojáři směřovat programování do pracovního dne ...

Ondřej Zeman
Ondřej Zeman
Level 33 Level 33
24. 8. 2015 13:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přesně tak měli se vysrat na 3D a udělat další 2. 5D plošinovku která by sklidila úspěch a hlavně by jim třeba zafinancovala další vývoj.

Ghartag
Ghartag
Level 1 Level 1
24. 8. 2015 12:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podle mě se měli vyprdnout na 3D. Je sice pravda, že chtějí inovovat, ale Trine 1 a 2 jsou úžasné hry a zasloužily by si třetího úctihodného nástupce, který by dokončil příběh a proč ho neudělat stejně jako ty předchozí. Škoda.

Mikoláš Fišer
Mikoláš Fišer
Level 1 Level 1
24. 8. 2015 12:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejde o to, že je to plošinovka. Vývoj 3D hry je prostě náročná věc, zvlášť když přeskočili z 2. 5D do 3D. Navíc Trine má naprosto úžasný vizuál, který si prostě bere svou daň na časové náročnosti. . Holt prostě měli málo času na tvorbu obsahu, protože v tomhle průmyslu - čas=peníze.

Vem si, že musíš živit 3 roky 30 lidí- umělců a vysokoškolsky vzdělaných lidí, kteří jsou sice zapálení pro věc ale chtěj za to být taky náležitě placeni. Navíc pronájem prostorů, elektrika, licence, hardware, ...

Jako nejde o princip na kterým ta hra stojí, pokud se jedná o AAA titul, tak tam ty náklady jsou obrovský.

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
24. 8. 2015 12:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jako sorry, ale 15 míčů na plošinovku? No, nevím... Mám pocit, že dnes jsou ta studia rozežraná jako čuňata...

Mikoláš Fišer
Mikoláš Fišer
Level 1 Level 1
24. 8. 2015 12:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

15 milionů je pořád prd na vývoj takhle složité hry. Frozenbyte je studio které by si ty peníze zasloužilo, je ostuda, že se nenašel žádný mecenáš. .

Reklama
Reklama