Tvůrce Dark Souls 3 hovoří o problémech s vybalancováním
Novinka Tvůrce Dark Souls 3 hovoří o problémech s vybalancováním

Tvůrce Dark Souls 3 hovoří o problémech s vybalancováním

Ivan Jeziorek

Ivan Jeziorek

28

Miyazaki musel najít vhodný poměr mezi možnostmi úspěšně hru dokončit a přitom zachovat stále stejnou obtížnost.

Reklama

Asi každý, kdo si zamiloval sérii Dark Souls klade na připravovaný třetí díl vysoké nároky a doufá, že splní všechny očekávání. Toto RPG od From Software vyjde už v první polovině roku 2016 a tak je ještě čas na některé úpravy. Ne všechny jsou ale jednoduché.

Sérii Souls (ať už tituly Dark Souls nebo Demon's Soul) vždy charakterizovala vysoká obtížnost, tedy parametr, který fanoušky vždy přitahoval. Je tedy stále v mnoha ohledech hlavním lákadlem a proto na něj From Software berou největší ohled.

V rozhovoru pro časopis Play řešil tuto otázku tvůrce série Hidetaka Miyazaki a ujišťuje v něm fanoušky, že Dark Souls III zůstane věrný svým základům, ačkoli na druhou stranu také řekl, že bude přístupnější i novým hráčům.

"Naším cílem je vytvořit hru, kterou bude možné dokončit. Chtěl bych tedy udržet obě možnosti, být úspěšný a zachovat obtížnost," vysvětluje Miyazaki. "Proto například přidáváme možnosti poznámek, plánování, nebo možnost naučit se řešit základní obtížné situace pomocí nových non-skill dovedností."

Hidetaka Miyazaki má pocit, že tento nový směr budou milovat také "ostřílení fanoušci" série: "Myslím si, že zkušení hráči pocítí závan svěžesti a vychutnají si nové strategie a u nových hráčů chci, aby byla hra těžká, samozřejmě, ale pokořitelná a příjemná."

V určitých ohledech to zní slibně, uvidíme, jak se nakonec podaří tento nový systém vybalancovat. Každopádně Dark Souls III vychází na PC, PlayStation 4 a Xbox One 17. dubna 2016.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama