Tvůrce The Sunless Sea spolupracuje na příběhu nového Dragon Age
Sunless Sea Novinka Tvůrce The Sunless Sea spolupracuje na příběhu nového Dragon Age

Tvůrce The Sunless Sea spolupracuje na příběhu nového Dragon Age

Martin Cvrček

Martin Cvrček

10

Alexis Kennedy pracuje na části příběhu, která se výrazně odlišuje od zbytku hry.

Reklama

Čtvrtý díl série Dragon Age od BioWare sice nebyl oficiálně odhalen, ale fakt, že se na něm pracuje, je jedním z mnoha veřejných tajemství. Britský Eurogamer nově zveřejnil zajímavý článek, který se zaměřuje na tvůrce The Sunless Sea, Alexise Kennedyho. I on se na vývoji dalšího Dragon Age podílí, což v článku sám potvrdil.

Kennedy tvrdí, že pracuje na segmentu příběhu a světa, který se výrazně odlišuje od zbytku hry. Během tvorby si přitom může užívat značnou autonomii. Podle všeho ale nejde o vysloveně zásadní prvek hry.

„Spíše bych to přirovnal k Patricku Weekesovi, který napsal Mordina (společníka v původní trilogii Mass Effectu, pozn. redakce), než že by mi bylo řečeno, abych šel a napsal úplně novou zemi... Není to nic tak velkolepého, ale je to svérázné. Jde o část příběhu, která dosud v Dragon Age nebyla příliš řešena.“

Dále tvrdí, že když znáte jeho předešlou práci, nejspíš nebudete příliš překvapení, až se ukáže, čemu se Kennedy věnuje. Údajně jde o povědomou záležitost. Kennedy se navíc podílí na vzniku a podobě úkolů, které se vážou k jeho práci.

Fanoušci tedy mohou začít spekulovat, na čem Kennedy přesně pracuje. Pokud nevíte, o čem je The Sunless Sea, můžete si přečíst naši recenzi, v níž jsme hře udělili skvělou známku 9/10.

Další díl Dragon Age zatím nemá jméno a není ani jasné, kdy se dočkáme oficiálního odhalení. Někdo věří, že se hra objeví na červnové E3, ale zatím to vypadá, že ještě není v tak pokročilé fázi vývoje, aby byla připravená na prezentaci. Na vývoji se každopádně podílí Mike Laidlaw, který je často vnímán jako otec série Dragon Age (neplést s Marcem Laidlawem, otcem Half-Life), dále scénárista Peter Weekes a producent Mark Darrah. Konec DLC Trespasser pro Dragon Age: Inquisition přitom naznačil, že se tentokrát podíváme na území Tevinterského impéria a určitou roli opět sehraje elf Solas a jeho grandiózní plán.

A aby bylo jasno, podle všeho probíhá vývoj hlavně v kanadském Edmontonu, kde vzniklo původní studio a většina jeho nejzásadnějších titulů, ne v Montrealu, kde byl vytvořen rozporuplně přijatý Mass Effect: Andromeda. Zajímavé přitom je, že Alexis Kennedy pracuje na hře na dálku, konkrétně z Británie, což se v případě BioWare moc často nestává.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama