Pokračování značky je v nedohlednu.
Studio Crytek v uplynulých týdnech zveřejnilo hned dvě videa, ve kterých členové tohoto tradičního německého týmu rekapitulují svou historii. Ve druhé epizodě došlo na období mezi roky 2011 a 2013, kdy Crytek vydal hry jako Crysis 2, Crysis 3 či Ryse: Son of Rome.
Zájem fanoušků vzbudila například informace kreativního ředitele Marcela Shaika, který prozradil, že vývoj Crysis 3 trval zhruba 14 až 16 měsíců. Z dnešního pohledu jde o překvapivě krátkou dobu a dobrý příklad toho, jak se časové nároky na vývoj AAA her v poslední dekádě zvýšily.
Crysis 3 bylo přitom ve své době po technické stránce považováno za špičkový titul, který z pohledu grafiky předběhl svou dobu. Třetí Crysis ale společně s akcí Ryse: Son of Rome zároveň představovalo pomyslný začátek obtížného období pro samotný Crytek, který se v dalších letech potýkal s finančními problémy.
Výsledkem byl pomyslný ústup ze slávy a vydání pouze jednoho většího titulu v podobě akce Hunt: Showdown. Problémy studia přetrvávají až dodnes, což prozrazuje například nedávné pozastavení vývoje očekávaného Crysis 4.