Zpět na článek

Diskuze: Tvůrci musejí riskovat, vzkazuje Guerrilla Games

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

pipijo-04
pipijo-04
Level 1 Level 1
12. 10. 2010 00:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

JakER : PC=warez a ten na konzolích ještě tolik hlavně PS3 nebují. myslím že Guerrilla Games zůstanou kde jsou.

Radek :)
Radek :)
Level 1 Level 1
11. 10. 2010 20:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prakticky lze Áčkovou hru vytvořit i bez financní...Pokud je daný člověk Genius s vlastním softwarem.... Nebuďme, ale najivní, že jo?

Playman ...
Playman ...
Level 1 Level 1
11. 10. 2010 16:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rosťa: Což asi podle tebe každému není jasné

Rosťa Viktorin
Rosťa Viktorin
Level 1 Level 1
11. 10. 2010 16:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

JakER: Pustit se do neceho noveho a originalniho jako renomovane a duveryhodne studio, a pustit se do neceho jako novacek na poli her, jenz se muze pochlubit tak maximalne hezkymi artworky je setsakramentsky rozdil

JakER
JakER
Level 1 Level 1
11. 10. 2010 16:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V případě Guerrila to takový risk nebude. Přeci jen vydělali takových peněz na tak úspěšné sérii jako je KillZone. A jestli že říkají že se chtějí pustit do něčeho úplně nového jsem jen a jen rád. Ono to totiž neznamená (jak již spousty lidí určitě pochopilo) že si hrají na chytré a chtějí radit. Oni také pracují na novém projektu tak jsem velice rád že se chtějí pustit do něčeho originálního a hlavně jak napsali: "kvalitního". Ještě aby se nebály zariskovat do PC platformy.

Tomas Stech
Tomas Stech
Level 1 Level 1
11. 10. 2010 16:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A co Heavy Rain? Kluci z Quantic Dream předvedli Sony skvělí originální nápad. Sony je finančně podpořilo a hra se skvěle prodává. Samozřejmě je potřeba trochu štěstí a známostí, ale dá se to.

Playman ...
Playman ...
Level 1 Level 1
11. 10. 2010 14:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Neboli nebojte se riskovat podporujte spíše originální projekty ... Bohužel je to pouze fráze a vydavatelé her jdou již ve vyšlapaných cestičkách a bojí se riskovat - v sázce jsou VELKÉ PRACHY (jak již Rosťa podotkl) a dnes si nikdo nemůže dovolit být ztátový, takže jdou všichni cestou mainstreamu , takže se nedivme že jsou hry čím dal kratší - za chvíli budou hry placené tímto tempem od minuty

Rosťa Viktorin
Rosťa Viktorin
Level 1 Level 1
11. 10. 2010 14:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Docela zajímavý názor, který má ale jednu podstatnou vadu na kráse. Vývoj velké áčkové hry běžně spolkne několik desítek milionů dolarů, což je suma, kterou žádný vydavatelský dům s trochou rozumu začínajícímu studiu nepřiklepne (vývojáři by se museli vytasit se sakra přesvědčivou ukázkou a i tak by si to producenti asi dvakrát pořádně rozmysleli) . V praxi to znamená, že tenhle "risk" by si tvůrčí celky musely zafinancovat z vlastní kapsy, jenže i kdyby nakrásně chtěli, nevím kolik domů by musely zastavit, aby takovouto půjčku dostaly. I když se to hezky poslouchá, tohle v reálu jinak, než postupným vypracováním zespodu, prostě nemůže fungovat.

Reklama
Reklama