Steven Ter Heide, hlavní producent ve studiu Guerrilla Games (autoři série Killzone) vzkazuje všem tvůrcům her, že se nesmí bát riskovat a zkusit pracovat na nějakém nevšedním titulu + detaily.
"Je velmi lákavé začít v malém týmu, pracovat na menších hrách a pomalu růst. Pokud se některý tým chce dostat nahoru, musí riskovat a začít vyvíjet kvalitní hry, třeba i nevšední," vzkázal na EG Expo Steven Ter Heide.
Heide se dále přidal do diskuze o rozpočtu na vývoj her. Osobně si myslí, že náklady porostou: "V příštích pěti letech se budou náklady na vývoj her zvyšovat, protože je množství věcí, které musíte do hry dát, a pak jsou další, jež očekávají samotní hráči."
V Guerrilla Games v současné době pracují na dokončení střílečky Killzone 3, která vyjde v únoru příštího roku pro konzole PlayStation 3.