T​vůrci remaku Final Fantasy VII​ chtějí překonat originál
Final Fantasy VII Remake Novinka T​vůrci remaku Final Fantasy VII​ chtějí překonat originál

T​vůrci remaku Final Fantasy VII​ chtějí překonat originál

Ivan Jeziorek

Ivan Jeziorek

3
Platformy PlayStation PlayStation 4

Naznačují to informace z nabídek práce pro Square Enix.

Reklama

Final Fantasy VII Remake nakonec nebude pouhým remakem původní hry. Toto tvrzení není vůbec novou informací, ale nyní se takto vyjádřil přímo Square Enix a to na stránkách s náborem nových sil. Prý má jít o „novou tvorbou, neomezující se na pouhý remake“, jejíž cílem je „překonat původní“. Aspoň takto se popisuje práce pro uchazeče, kteří mají na projektu pracovat.

V úvodu nabídky je napsáno, že to: „není „remake“. Naším posláním je „tvorba“.“ A popis dále pokračuje: „1997. Díky oddaným fanouškům a oblíbenosti, není ani 20 let po vydání nadsázkou tvrdit, že je Final Fantasy VII, které se může pochlubit více než 11 miliony prodaných a stažených kopií po celém světě, mistrovským dílem série, milovaným fanoušky na celém světě.“

„A teď jsme oznámili nové vydání Final Fantasy VII. Díky obrovské reakci se nezaměřujeme na nic menšího než na úplně „nové vytvoření“ hry, které se neomezuje pouze na možnosti jednoduchého remaku.“

„Je třeba také poznamenat, že se jedná o interní produkci. Znovu se po 20 letech sejde personál, stojící za původním Final Fantasy VII, a který je v současné době považován v zábavním průmyslu za nejvýznamnější osoby. Projekt vytváření „titulu, který překoná původní“ hru, se rozjíždí v plném proudu.“

Square Enix dále pokračuje v duchu popisu původní hry, která nakonec překonala hranice digitální zábavy a pronikla i do jiných odvětví a zaměřuje se přímo na nabízené pracovní pozice.

Tou první je plánovač bitev (battle planner), jenž bude mít na starosti plánování a konkrétní specifikace při vytváření bojového systému, který má kombinovat příkazy a akce. Dále se bude podílet na tvorbě nepřátel a bossů.

Další pozicí je plánovač úrovní (level planner), který bude konstruovat prostředí, včetně parametrů pro levelování hráče, plánování jednotlivých úrovní a další věci, což zahrnuje také implementace dat do Unreal Enginu 4.

Případní zájemci se stanou členem oddělení 1st Business Division od Square Enixu, kteří mají na starosti tituly Mobius Final Fantasy a Final Fantasy VII Remake.

Pokud tedy umíte dobře japonsky a nevadilo by vám pracovat mimo Českou republiku, můžete zkusit své štěstí.

Zdroj: Square Enix

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama