Zpět na článek

Diskuze: Tvůrci Star Wars Jedi: Survivor přicházejí s vyjádřením ke stavu PC verze

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
5. 5. 2023 07:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

docela me to pobavilo - víte proč píšou, že na windows 10 jsou problémy? Protože crash reporter automaticky dopňuje, že report vznikl na windows 10, i když je crash z 11tek https://www.reddit.com/r/pcmasterrace/comments/13777kf/ea_claims_jedi_survivor_crashing_and_stuttering/

KrupisekUzasnejDen

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hehe :) proste nechapu jak se fakt na tohle muze nekdo chytnout ,,,,, ja to nepsal jo ?:) Vidite? proti tomuhle je moje sestava ciste prumerna:) ja vim a chapu ze vas to evekuje kdyz mate 1080 a nebo 2080 a jste radi, kdyz rozjedete nejakou hru z roku 2014 :) fakt to nechapu :) estli je pro tebe 12900K a 4090 starý hardware, tak nevím, kde bereš svůj

23cicer

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vykon z cpu potrebuji asi na sekani koncetin 😂 Jinak na me staresine trx 2080ti jede QHD na vysokych detailech bez problemu.

MLukis
MLukis
Level 25 Level 25
30. 4. 2023 10:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hraju od prvniho dne a vsechno je v poradku. Jestli obcas spadnou fps, tak jsem si toho ani nevsim. Je pravda ze vcera to poprve spadlo, ale to bylo opravdu poprve. Chapu frustraci lidi se starsim hardwerem, necim podobnym jsem si prosel u TLOU. Mam ted novej stroj a vsecko je OK

bean
bean
Level 43 Level 43
Hlavní platforma: PC
30. 4. 2023 11:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MLukis Jestli je pro tebe 12900K a 4090 starý hardware, tak nevím, kde bereš svůj.

bokas

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bean 😃😃👍

FrankHorigan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bokas Na starém HW to právě běží relatovně dobře, na rozdíl od rtx4xxx

MLukis
MLukis
Level 25 Level 25
30. 4. 2023 14:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bean Hele tak jsem to nemyslel. Treba nekdo to hraje na starsich 8gb garfikach. Ja to mam na Ryzen 9 7950X a 7900XTX a je to parada. Do ted jsem prave Ryzen 5 1600X a Radeon NITRO+ RX 580, 32gb RAM TLOU to nedavalo vubec. RDR2 tak jaksy to dalo.

FrankHorigan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MLukis TloU je náročné na CPU a ten r5-1600 je velmi slabý už

Tomi2k9

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Češení je úplně jednoduchý... nekupujte hru v den vydání... Počkejte půl troku a kupte jí doladěnou za nižší cenu... Je to pořád dokola, většina očekávaných her vychází v podobným stavu....

_marosho_
_marosho_
Level 1 Level 1
30. 4. 2023 13:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomi2k9 A co tím vyřešíš? Jakože vyvojáři/vydavatelé pak začnou hry vydávat dobře optimalizované? Maximálně způsobíš, že serii zaříznou a zkusí něco jiného. Blbě optimalizované hry tady budou vždycky, ale vždycky tady budou i hry co jsou perfektně optimalizované. Když už, tak bych řekl počkat den, dva na první ohlasy hráčů, kouknout na testy a pak zhodnotit, zda hru koupit.

Razzak
Razzak
Level 1 Level 1
30. 4. 2023 13:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@_marosho_ Podle posledni vety: Nakonec zjistis, ze ta hra se neda hrat a prejdes k nazoru co rika Tomi.

Mr.Cvok

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@_marosho_ Je to takový začarovaný kruh no, pro každou sérii říkají že jsou kritické první dva měsíce od vydání, podle kterých se často rozhoduje jestli bude nebo nebude pokračování a zda má potenciál. Takže ano, na jednu stranu by si to zákazník neměl nechat líbit a počkat na slevu s opravou, chápu ten postoj, jako fanoušek SW jsem ale hru koupil a podpořil, protože se mi první díl zamlouval, oblíbil si postavy, a nechci, aby tohle byl poslední díl. Takže babo raď? :/

Razzak
Razzak
Level 1 Level 1
30. 4. 2023 13:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mr.Cvok Myslim ze existuje jedno reseni pro tebe: Prestan bud tak velky fanousek. Nauc se poustet k ledu takove veci. Potencialne ti umre tvoje oblibena znacka? Tak co. Lepsi nez kupovat polotovar za tve tezce vydelane penize. 70 euro je 70 euro.

Mr.Cvok

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Razzak Jak je řečeno v reklamě na Kofolu, "Když ji miluješ, není co řešit." Ano, 70eček není málo, na druhou stranu jen zřídka kupuji hry v den vydání a není moc herních sérii, na kterých by mi skutečně nějak víc záleželo. SW je prostě láska od útlého dětství, takže můj osobní postoj je tady spíš zatnout zuby a podpořit to, abych zvýšil pravděpodobnost pokračování a počkám prostě, než to opraví. Není to ideální, dost možná ani správné ale co už.

Razzak
Razzak
Level 1 Level 1
30. 4. 2023 13:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mr.Cvok To ti samozrejme neberu. Taky jsem fanousek dosti veci. Ale pak musis sam zjistit kde je limit. Jedi Survivor je polotovar kde ti slibuji opravu v nasledujicich mesicich. Pritom se staci podivat na Fallen Order, ktery je stale nefixnuty zcela od vydani. Pred tydnem jsem to dohral a i na sve nove sestave(zmena HW od prvniho playthrough) mi to dvakrat spadlo a mel jsem neustale mikrolagy pri pohybu po levelech kdy hra nacita dalsi casti. Tohle je pro me neprijatelne, hlavne kdyz se jedna o jejich druhou hru se stejnym problemem.

Mr.Cvok

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Razzak Tak já musím zaklepat, Fallen Order jsem hrál jak na PS4 v den vydání, kde jsem moc problémů osobně nezaznamenal, tak zrovna teď ho hraju i na PS5, kde to jede bez problémů nebo jsem si aspoň ničeho nevšiml. Lítání FPS by mě ani zas tak neštvalo, jen ať opraví to HDR. Přesto ano, souhlasím že nic z toho není omluva pro ně a tohle by se nemělo stávat, ovšem po Cyberpunku a Kingdom Come už asi překousnu ledasco

Matej

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No ja zasnu, sem zaskocen, ty vole jako ze zase EA ? Hhhh zas to dokazali, vsechny podelat a vysmat se jim do ksichtu 😂😂. Zase, opet, porad. Legalni podvod, klamava reklama, zlodejina atd... Nastesti od posledního Bf, kterej je mimochodem nehratelnej garbage od začátku po ted, odeme uz nikdy ea neuvidi ani halir. At se udavi ty greedy akcionari, co si z hracu delaj jen pitomy davace penizku za rozbity veci.. Komunikace s podporou des a bida, jakmile neco koupíte, nemate sebemensi narok na refund, natoz se o tom s nekym normalne pobavit a je vlastne uplne jedno, ze vam lhali a podvedli vas, Jen milion emailu porad dokola o tom samem jen s jinym indem, kterej odpovida ty nauceny fraze a lzi.. a tak je to s celym hloupim lidskym pokolenim, dokud to my dementi budeme kupovat, oni nam to budou prodavat a smat se nam do ksichtu..

Borivic

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Presne proto jsem utekl ke konzolim a jsem extra spokojen. Za mene penez vice muziky a mene nervu. Optimalizace na PC se nikdy nezlepsi, dokud bude tolik odlisneho hardwaru. Kolik let existence PC her se toto uz resi,…..eee vsechny?

Razzak
Razzak
Level 1 Level 1
30. 4. 2023 08:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Borivic Muzes si ospravedlnit svuj nakup konzole jak chces, ale to bohuzel pro tebe nemeni fakt, ze ty hry stoji za hovno co se tyce optimalizace(a nejenom na PC). Nevim proc kazdy neustale mluvi o "odlisnem HW". Ty konzole maji v sobe AMD HW takze pri nejmensim bych cekal dokonalou optimalizaci pro AMD. Moderni konzole jsou v podstate uz pomalu pocitac architekturou takze uz se nemuze nikdo vymlouvat, ze na PC je tolik odlisneho HW a je to strasne tezke optimalizovat. Pokud lidi zvladli portovat konzolove hry na PC z PS3 a PS4 generace, tak proc to nedokazou vyvojari s novou generaci? Taky existuje dost her, ktere jedou naprosto skvele na PC, proc to nedokazou ostatni vyvojari?

Borivic

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Razzak Muzes se rozepisovat jak sahodlouze chces, ale vysledek??: hraci na konzolich si hry uzivaji a PC frakce tu neustale jen marne breci, fnuka, stezuje si, dozaduje se, hejti a bije se do prsou jak nekde v dalce na ultra detaily je ostrejsi textura.

Razzak
Razzak
Level 1 Level 1
30. 4. 2023 12:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Borivic Tak ono z pravidla PC hraci jsou narocnejsi nez konzoliste. Konzolistum staci kdyz maji 30 FPS, vsechno je rozmazane, gameplay stoji za hovno. Staci kdyz je "hezka" realisticka grafika a nejaka akce na jejich televizi. Takze ano, samozrejme, ze PC hraci se budou dozadovat neceho vice nez jenom tohle. BTW si zakaznik co si plati 70 euro. Mel by ses dozadovat nejake kvality. Taky zalezi jaky zrovna clovek jsi. Nekteri si nechavaji srat na hlavu, dokazou jim za to platit a jeste dekovat, ze byli pozehnani bozim hovnem.

FrankHorigan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Razzak “””Pokud lidi zvladli portovat konzolove hry na PC z PS3 a PS4 generace, tak proc to nedokazou vyvojari s novou generaci”””” Že by ta PS5 byla mnohem silnější než PS4 a dnešní PC to ne vždy dávají?? Architektura ram/vram/sběrnice je velmi odlišná. PC zhruba 10x pomalejší RAM než PS5

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
30. 4. 2023 09:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Borivic hodně štěstí na konzolích …

skylines
skylines
Level 0 Level 0
30. 4. 2023 13:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Borivic Tak to bych radši prásknul s hraním než hrát na gamepadu a čekat týden než mi kurzor konečně někam dojede. :D Já nově vydané hry hraju jen opravdu vzácně a většinou se k nim dostanu tak po půl roce a déle takže tyhle problémy jdou mimo mě ale na konzoli bych nepřešel ani s pistolí u hlavy.

FrankHorigan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines Já netvrdím, že máme přecházet na konzole. (Já je mám v PC nahrané), já tvrdím že prakticky všechny hry se vyrábí na míru PS5, na PC se to pak už “nějak předělá”.

masterblaster4
masterblaster4
Level 18 Level 18
Hlavní platforma: PlayStation
30. 4. 2023 16:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Borivic Tak tady musím souhlasit. My staří prdi, kteří jsme v 80kách mastili na Nintendu, Amize, Atari, Didaktiku (můj zamilovaný stroj mimochodem) apod... víme svoje. Udělal jsem v roce 2016 to samé jako ty. Přesedlal na Playstation 4. Do té doby jsem měl i 1,2,3 samozřejmě, ale málo to zapínal.... spíš vůbec. Největší záhul dostala PS1 tenkrát. Ale v dnešní době? Milión typů grafických karet, milión typů CPU. Proč to není jako dříve? 2 výrobci Intel a AMD. Na trhu max 5-10 karet, 5-10 cpu a vše jelo. Jednou přišly grafické orgie v podobě... kupte si ke grafice akcelerátor 3dfx voodoo. Ten jsem kupoval za strašné peníze~~! A zase vše jelo. Dneska? Každá druhá hra potřebuje speciální opravu pro daný čip. Takže ve 2016 říkám dost~~! Koupíš6si grafiku za 15 - 20 tisíc s tím, že přežijes třeba 5 let, ale za rok je to stařenka, která nic neutáhne? STOP!!! Nyní už přes rok hraju na PS5 a problémy jsou pryč. Takže s tebou souhlasím. A co si pamatuju z doby před tím rokem 2016 na pc bylo, že skoro žádná hra nešla hrát pořádně s těmi jejich udělátky SW. Pro AMD se to teď tuším jmenuje AMD adrenalin a pro nvidua tuším geforce experience. Když se ten prohnilý brzdící sw vypl, tak se ty hry daly hrát. Tak děti, teď můžete dávat - . Komentáře bych prosil jen od lidí, kteří začínali jako já v letech 1980 apod, protože většina z vás tady ani nebude vědět o čem jsem psal.

FrankHorigan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@masterblaster4 Proč to není jako dříve?? No a proč už není v obchodě jen žlutá a červená sodofka??? A s tím že kdysi všechno jelo a teď ne se nenech vysmát a sundej nostalgické brýle. V dobách 3Dfx byl luxus 25-30fps, v dobách před 3Dfx to bylo 12-15fps. A to mluvím o luxusu na kompu za půlroční výplatu

Lukaso 23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Spíš neschopnost vývojářů vidat hru v takovém stavu

Daddy Shark

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevím no hraju to na PS5 a zatím absolutně žádná chyba... tak nevím

Jmeno

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Razzak Tak tak, lépe to jede na PC. PCMaster race~~!~~~~!~~~~!~~ Konzole jsou odpad společnosti

Borivic

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daddy Shark Ty minusy u komentu Daddyho jsou za zavist, ze ze na PS5 nema problemy? 😂

Razzak
Razzak
Level 1 Level 1
30. 4. 2023 08:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Borivic Pokud to nebylo jasne tak je to za naproste lhani. Vim, ze lidi jako ty radi lzou, a dokonce jeste k tomu verite sami svym lzim.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
30. 4. 2023 09:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Razzak @8144 takže je vlastně nemožně s němi argumentovat protože cokoliv řekneš tak oni si stále pojedou tu svojí písničku

Phillios191

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sorry not sorry, fuck EA. Omluva jak od Rockstar, když vydali GTA Defective Edition a psali, že "určitá část" hráčů má problém se hrou a usilovně pracují na opravách(které btw skončily asi půl roku po vydání a a zbytek chyb už nechali a vysrali se na to). Nikdy bych nedal peníze firmě, která vyloženě pohrdá svými zákazníky a vysmívá se jim do ksichtu. Tak hlavně že tam mají denuvo.

Johny
Johny
Level 20 Level 20
29. 4. 2023 19:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vždyť Denuvo tak funguje, a vždycky fungovalo, tak co jste tak překvapení :D Jinak omluva od EA nezklamala, jako vždy. Borci jsou úplně vypatlaní.

Frezen

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A vyjádří se také k tomu, proč E-11 má špatný zvuk? :-D

Repry
Repry
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
29. 4. 2023 17:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já jsem hru zatím nepořídil a při všech problémech říkám, že naštěstí. Ale jediné co by na ně platilo by byl u Steam uživatelů hromadný refund. Fakt nerozumím, co se v poslední době děje. Buď je to cílená sabotáž PC hraní a nebo naprosté diletantství vývojářů. Ale pravděpodobnější je tlak kravaťáků na vydání hry. Ať mi nikdo neříká, že o příšerným stavu těch her nevěděli. A u další AAA hry se to bude zase opakovat. A dokola se budou omlouvat (a vymlouvat), jak to nečekali a jsou strašně překvapený.

Razzak
Razzak
Level 1 Level 1
29. 4. 2023 17:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jakoze opravdu jsem necekal, ze vyvojari budou primo lhat a obvinovat hrace za horsi optimalizaci, ale pohoda. Aspon vim, ze nemam duvod podporovat Respawn v cemkoliv. "a percentage of our PC players" taky pobavil. Zajimalo by me jak se vyjadri k tomuhle: https://www.youtube.com/watch?v=vloP9M1Ffzs&t=764s

Jmeno

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Razzak Jedna z malá výhod PCMR je to, že si můžeš snížit detaily, aby hra jela lépe. 👍

Reklama
Reklama