Padne hlavní město lidského impéria pod náporem upíří armády?
Před dvěma týdny jsme vám za pomoci vývojářského blogu přiblížili redefinici obléhacích bitev. V té době jsme prakticky pracovali jen s informacemi od samotných tvůrců. Nyní se díky novým záznamům z obsazování měst můžeme podívat na to, jak vypadá útok na hradby v praxi.
Upíří armáda složená prakticky jen z kontaktních jednotek bude při boji využívat taktiku postradatelných jednotek. Do předních linií se budou tlačit hlavně zombie a základní kostlivci, zbytek vojska bude čekat vždy na moment přímého útoku. Krom postradatelných vojáků bude upíří vojsko cílit také na magii. Nekromancie a temná kouzla jsou pro jejich úspěch zásadní. Pokud ztratí svého vojevůdce, celá armáda se rozpadne v prach.
Výčet upířích jednotek jsme tu již jednou měli, takže se nyní trošku víc zaměříme na bitevní pole. Město Altdorf je říšská metropole. Osobně bych čekal trošku víc taktického prostoru. Vývojáři dávají hráči k dispozici jen suše vypadající hradby a pár městských ulic. Oproti minulým dílům série Total War tu dobývání vypadá primitivně. Mimo to má lidské město naprosto stejný půdorys jako trpasličí Karak, změnil se mu prakticky jen vizuální kabátec.
Do vydání nového Total War: Warhammer zbývají skoro dva měsíce. Snad se tvůrcům díky odkladu podaří vyladit jejich dílo do podoby, v které ho bude schopná akceptovat jak komunita Total War, tak i univerza Warhammeru.