Tvůrčí celek si dává za cíl, aby vlasy vypadaly opravdu realisticky.
PC verze Tomb Raidera z roku 2013 je známá především díky tomu, že se v ní objevila technologie TressFX, která dala Laře poněkud realisticky vypadající vlasy, které reagovaly na vítr i déšť. Rozhodně nešlo ale o nějaký finální pokus a tvůrci technologii nadále rozšiřují. O ní se rozpovídal game director Brian Horton v rozhovoru na oficiálním tumblru.
„Věříme, že technologii, kterou jsme vyvinuli s AMD pro Tomb Raider z roku 2013 byla základem toho, v co věříme, tedy toho jak mají vlasy v budoucnu ve hrách vypadat. Jako pionýři bereme inspiraci z filmů - snažíme se, aby ta technologie byla ještě lepší,” prozradil.
„Také jsme vyvinuli techniky, které nám dovolují mít více vlasů, ale méně fyziky. Jde o jednu z evolucí. Také jsme například přidali efekt nulové gravitace, když jste ve vodě. Samozřejmě, jakmile z vody vyjdete, budou vlasy vypadat těžší, stejně tak budou samozřejmě mokré a tmavší. Stejně tak jsme přidali sníh a jeho kumulování na vlasech.”
Tuto technologii můžeme samozřejmě očekávat v Xboxové verzi Rise of the Tomb Raider, stejně jako jsme se jí dočkali v případě Definitive Edition v minulém díle. Tak uvidíme, jak to nakonec bude fungovat.