Ředitel studia Ninja Theory, Tameem Antoniades, poodhalil některé neočekávané způsoby, jakými hráči vyjadřovali nespokojenost s novým vzhledem Danteho.
V rozhovoru pro časopis OXM se Antoniades podělil o některé pikantnosti a dodal, že jej na to připravoval i scénárista Alex Garland, který se podílel např. na titulu Enslaved či filmu 28 Dnů Poté.
„Alex mě na to připravoval, protože zažíval něco podobného během své práce na filmu 28 Dnů Poté, kde si diváci často stěžovali na absenci opravdových zombií. Takže jsem na to byl z poloviny připraven, některé opravdu kreativní způsoby vyjádření nesouhlasu a nadávek mi však rozšířily zorničky. Výhrůžky smrtí v podobě komiksů a metalové anti-DMC skladby jsme fakt nečekali.
Antoniades také dodal, že očekává více pozitivních ohlasů a méně hněvu poté, co se na světlo dostanou další záběry z hraní a dojmy hráčů.
„Je hodně těžké zastávat své názory bez záběrů ze hry samotné. Takže se budu muset spokojit s výhrůžkami, než přijde čas na ukázky. A ten přijde brzy. Docela dost lidí naopak vyjadřuje spokojenost ve směru, který jsme s novým dílem vybrali. Takže opravdu musíme počkat na to, až si to všichni zahrají.“
Inovované Devil May Cry má vyjít někdy v letošním roce na PS3 a Xbox360.