Ubisoft bráni uzamčení Assassin's Creed Unity na 30fps
Novinka Ubisoft bráni uzamčení Assassin's Creed Unity na 30fps

Ubisoft bráni uzamčení Assassin's Creed Unity na 30fps

Jan Kalný

Jan Kalný

140

Není divu, že informace o uzamčení Assassin's Creed Unity na 30fps pro PS4 a Xbox One způsobila povyk. Ubisoft se ale snaží bránit.

Reklama

Producent Vincent Pontbriand brání sebe sama tím, že jeho minulá tvrzení o uzamčení Unity byla špatně pochopena.

„Strávili jsme čtyři roky vývoje té nejlepší hry, jakou si dovedeme představit. Proč bychom vůbec někdy chtěli udělat něco, co hru zhorší? Jednoduše jsem zvolil špatná slova, když jsem mluvil, a za to se omlouvám,” začal.

„Technicky vzato jsme svázání výkonem CPU. GPU jsou opravdu výkonné a grafika zjevně vypadá dobře, ale CPU je ta věc, která musí vypočítávat umělou inteligenci, počet NPC na obrazovce a všechny další systémy.”

„Tím jsme byli ihned frustrovaní, protože jsme doufali, že to bude v pohodě a procesor zvládne všechno co má, ale zjistili jsme, že je to pěkně těžký. Není to počet polygonů co má vliv na framerate. Hra by mohla běžet klidně na 100fps pokud by to bylo jen o grafice, ale kvůli výpočtům CPU, jsme pořád limitování na 30fps.”

Není divu, že se spousta konzolistů bude nyní bránit s tvrzením, že je spousta her, které vypadají lépe, jsou komplexnější, a přesto běží na 60fps. Je opravdu těžké říct, zdali jde o lenost vývojářů hru pořádně optimalizovat, nebo je to skutečně náročné. Nezapomínejte však, že vývojáři potřebují nějakou dobu na naučení se všech možností konzole. Kdo ví, třeba příští rok už to nebude problém.

Více si můžete o tomto problému přečíst v oficiálním blogu Ubisoftu.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama