The Division odložil dvakrát.
Francouzské vydavatelské společnosti Ubisoft se v poslední době několik věcí tak úplně nepovedlo. V očích hráčů je Ubisoft firmou, která moc nedbá na výslednou kvalitu hry a jde spíše po zisku. To popírá Alain Corre, který tvrdí, že Ubisoft chce mít perfektní hry už při vydání.
„Chceme, aby naše hry v den vydání byly perfektní. Vývojářům dáváme dostatek času. Samozřejmě se snažíme dodržet termíny, ale někdy musíme učinit rozhodnutí a odložit vydání, aby naši vývojáři hru doladili. To se stalo u The Division, hru jsme odlišili dvakrát, protože jsme měli pocit, že není dostatečně vyladěna,“ nechal se slyšet Alain Corre v rozhovoru pro Games Industry.
Je otázkou, od jaké doby se tímto Ubisoft řídí. Jak si jistě vzpomenete, poslední díly Assassin's Creed nebyly v den vydání tím pravým ořechovým, stejně tak i The Division obsahoval řadu chyb, přitom bylo dvakrát odložen. Tak uvidíme, jak tomu bude u Watch Dogs 2, South Park: Fractured but Whole a Ghost Recon Wildlands.
Ve stejném rozhovoru také zaznělo, že Ubisoft zatím neplánuje podporu virtuální reality pro značky Watch Dogs nebo Assassin's Creed, a to z prostého důvodu. Na jednu stranu vydavatel VR věří, na tu druhou ale nechce Ubisoft tolik riskovat. Proto pro VR zatím vydá jen Eagle Flight, Werewolves Within a Star Trek Bridge Crew. Až se základna majitelů VR rozroste, bude Ubisoft uvažovat nad dalšími hrami.